Miten ihmeessä Marin voi valtiosalaisuuksineen toimia toisen maan myös ex pääministerille?
Yrittäkää nyt selostaa mulle niin että ymmärrän ! Minusta tuossa on hirveä riski !
Kuka rohkenee selittää?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Ap. Tiedoksi, että ne piirtää kenellä on liitua.. Olen suomalaisena ylpeä Marinista... Onnea Sanna 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹😍😍😍
Samoin. Eihän rivikansanedustajana pönöttäessä edisty pollttisella uralla..
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo lapselliset asioista tietämättömät persut se Marinin mollaus joka on monta monta kertaa fiksumpi kuin teikäläiset
Jokainenhan haluaisi noin et se sanottaisiin mutta tässä on nyt sekin mitä Marin sanoi että helvetti sellaisille jotka ei naista auta ja
Siksi yritetään auttaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Tiedoksi, että ne piirtää kenellä on liitua.. Olen suomalaisena ylpeä Marinista... Onnea Sanna 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹😍😍😍
Samoin. Eihän rivikansanedustajana pönöttäessä edisty pollttisella uralla..
Silläkö tää houkutettiin? Ei noin helppo pitäisi olla.
Siinä Alice in Wonderlandissa oli lunta maassa paljon, asbestia olivat käyttäneet studiossa kun eivät tajunneet sen olevan pahaa ainetta. Follow the white rabbit ja on kiire kiire olen myöhässä sanoi kani jäi mieleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai oikeasti salaisen tiedon salassa pitäminen "varmistetaan" salassapitosopimuksilla jne. En usko myöskään että pääministerikään välttämättä saa tietoonsa kaikkea salaista, varsinkaan jos sillä ei ole mitään tekemistä hänen tehtävien hoitamisen kanssa.
Marin ei ole niin älykäs että osaisi itse päätellä minusta ei ole oikein lähettää häntä tuollaiseen tehtävään juurikin siksi. Minä näen kuvion ja paheksun!
Ei häntä lähetetty.. HÄN. ON VAPAA MENEMÄÄN MINNE ITSE PÄÄTTÄÄ... Paksu tyhmyytäsi..
Vapaasta tahdosta puhutaan vasta kun on kokonaan tietoinen ja itsensä ohjauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Turtiainen on väittänyt ”edustavansa Suomea” Pietarissa YouTube-videoillaan, mikä ei siis pidä paikkansa.
Videoilla puoluesihteeri Marko Hiltunen ja Turtiainen sanovat Venäjän maksaneen heidän yli 25 000 euron hintaiset lippunsa.
Viime vaaleissa eduskunnasta tipahtanut Turtiainen on esittänyt toistuvasti näkemyksiä siitä, että Venäjän pitäisi ”turvata” Suomeen uudet vaalit. Videoilla Turtiainen myös haaveilee siitä, että Venäjä miehittäisi osan Suomea mikä mahdollistaisi hänen ja VKK:n paluun eduskuntaan.
Moilanen näkeekin kutsun foorumiin olevan myös eräänlainen palkinto Venäjältä Turtiaiselle siitä, että hän on ajanut Venäjän valtion agendaa Suomessa.
Seuraa VKK-ehdokastoverinsa Johan Bäckmanin jalanjälkiä.
No mut edustihan siellä Lenitaa ja vaikka ketä Taabea kun tarvittiin!
Tarkoitus on vain ärsyttää tällä Venäjää, jotta USA ja britit säästyvät, ja Suomi ottaa sen ydinsodan ensimmäisen ja pahimman aallon vastaan.
Venäjänmieliset täällä alapeukuttavat.
Ei tämä ole sanottua että Venäjä vehkeilisi aloitteellisena mutta kun on Clinton ja Blair kimpussa keskellä kuningaskuntaa niin Marinin pitäisi tajuta olla menemättä koska onhan hänellä paljon tietoja kuitenkin suunnasta jos toisesta.
ei ole mitään salaisuuksia Marin on WEF koulun kasvatti ja ottanut käskyt 2020-2023 WEF miljardööreiltä... täsmälleen samat agendat pyörivät kaikissa WEF vetoisissa maissa ja täsmälleen samat asiat tehtiin täysin samaan aikaan näissä maissa ko. vuosina...
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole sanottua että Venäjä vehkeilisi aloitteellisena mutta kun on Clinton ja Blair kimpussa keskellä kuningaskuntaa niin Marinin pitäisi tajuta olla menemättä koska onhan hänellä paljon tietoja kuitenkin suunnasta jos toisesta.
Sähköjäniksenä white rabbitina saa porukkaa peräänsä ja ne voi haluta kuin Lauttasaaressa mitä tarviivat, vaikka toisella tasolla. Jos asuu Helsingissä siinä voi vaarantua moni muukin samalla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä se intialainen sykäsi Markuksen kanssa iltaa viettämään kun Marin Ukrainassa tai jossain? Hm? Chopran talliako?
Tarkoitatko sitä intialaista näyttelijää?
Kyllä tämä on liian iso riski Helsingillekin !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se intialainen sykäsi Markuksen kanssa iltaa viettämään kun Marin Ukrainassa tai jossain? Hm? Chopran talliako?
Tarkoitatko sitä intialaista näyttelijää?
Jep joka heiluu Meghan Marklen piirissä ja Bollywoodissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Hallaaho on Suomelle turvallisuusriski. Tuomittu Kansan kiihottamisesta rikoksista.. 👍👍👍👍
Nimen omaan... Tappaja Breikvik kirjoituksissaan ihannoi Jussin kansankiihotusta ja rasistisuutta.👍
Sivusta mutta onko Sanna U naimisussa persun kaa?.
On sen seurauksena n isonokkasen kanssa joka varasti leivät leipäjonosta.. 😄😄😄Tämä oli tämän ketjun paras anti.