Olen voittanut rahapelissä 50 000€ enkä ole kertonut kenellekään!!
Nautin rahoistani täysillä.
Olin juuri viikon etelässä.
Nyt lähden kohta illalliselle ja oluelle.
Naiset eivät saa euroakaan enkä tarjoa kenellekään.
Mies46
Kommentit (33)
Ei kai tuollaisesta pikkurahasta mitään kerrottavaa edes olisi?
Minäkin sain 10 000€ kenolla, matkustelin 3kk ja tuhlasin rahan, oli ihanaa. Ei tullut mieleenkään laittaa säästöön, halusin nauttia ennen kun menen monttuun :)
Joten nauti rahoistasi ap, kerran täällä vain eletään
Vierailija kirjoitti:
Tee nyt ap jotain hyödyllistä noilla rahoilla, hanki sijoitusasunto tai osta osakkeita. 50k ei riitä kovin pitkälle, jos alat törsäämään. Aika moni tienaa jo vuodessa yli tuon.
Ja hirvittävän moni ei tienaa vuodessa lähellekään tuota.
Maksaa siitä että saa hengittää syödä nauttia ja nukkua, se oli rangaistus ihmiskunnalle synneistä. Kivulla synnyttäminen päälle!
Minä haaveilin ipadista kun ne tulivat Applelta. Voitin sellaisen heti :)! Voitin myös kuulokkeet kin vähän ajan päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua surettaa, että sinulla ei ole läheistä luotettavaa ja vilpitöntä ihmistä, jonka kanssa voisit yhdessä nauttia hyvästä onnestasi!
Sinä haluaisit varmaan olla sellainen minulle?
No voit olla, mutta maksat nauttiessa oman osuutesi itse.
Käykö vielä?
Ap
Tämä viesti paljasti, että ap on trolli misogyni. Kun ihminen on tyytyväinen ja onnellinen elämässään, niin silloin hänen ei tarvitse veetuilla kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Minua surettaa, että sinulla ei ole läheistä luotettavaa ja vilpitöntä ihmistä, jonka kanssa voisit yhdessä nauttia hyvästä onnestasi!
Hyvistä ystävistäkin voi tulla entinen ystävä kun kyseessä raha.
Tekisin samoin kuin Ap.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tollasesta rahasummasta pitää kertoa läheisille.
Voivat olla rahapulassa ja voit auttaa. Voit myös ilahduttaa jotain köyhää ystävää.
Olet itsekäs.
Auttaa voi, vaikkei kerro että on voittanut rahaa.
En mäkään kertoisi kellekään jos voittaisin jotain.
No eipä ole kerrottavan suuruinen summa
Naisilla on tuon verran puskuria.
Mitäs sitten. Voitin itse reilut 800 000 euroa lotosta kerran. 1/5 osuus oli. En kertonut pitkään aikaan kenellekkään en edes isoveljelleni koska sillä oli helvetisti velkaa. Halusin että se hoitaa velkansa itse eikä saa sitä varten minulta ilmaista rahaa. En tuhlaa sikana vaan olen elänyt maltillisesti 4 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
En viitsisi noin pienellä summalla leuhottaa. Tuommoiset summat laitetaan säästöön.
Säästöön inflaation ruoaksi? Kyllä rahasta kannattaa myös nauttiakin silloin kun sitä on.
Höpsistä, ei ollut sama tuo edellinen.
Maksan jo nyt oman elämiseni ja nautin elämästä ilman piikitteleviä ihmisiä. Toisin sanoen arvelen, että arvomaailmamme ei kohtaa.
Oikea sama.