Nuoret miehet: aloittakaapas jonkun instrumentin soiton opuskelu!
Ehkä myöhäinen ehdotus niille 34-38 -vuotiaille, jotka täällä valittavat etteivät saa naista, mutta nuoremmille miehille tiedoksi (ja kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon): Opetelkaa soittamaan, esimerkiksi kitaraa, ja niin hyvin, että pääsette piireihin, joissa raha ei todellakaan ratkaise, vaan soittoa voi harrastaa oikeastaan missä haluaa. Kaveripiiri laajenee, pieniä ,keikkoja tulee (rahalla ei väliä mutta ihmisiin tutustuu, eli myös tyttöihin) ja jos teillä on korvien välissä musiikin lisäksi muutakin (opiskelu, työ, mikähyvänsä urheilu tai harrastus) niin takuulla pariutuminen on mahdollista.
Kommentit (38)
Kuorolaulu - mikä taatusti kuulostaa nyt useamman nuoren mielestä vanhanaikaiselta - on toinen tapa saada hyviä kontakteja, uskokaa tai älkää.
"vaan soittoa voi harrastaa oikeastaan missä haluaa"
Minä olen kyllä ymmärtänyt että ne kotibileissä kitarataitojaan esittelevät ei paljoa naisia kiinnosta. "Yks biisi vielä... tää on Wonderwall..."
Vierailija kirjoitti:
Tuo toimi joskus 70-luvulla, nykyisin on hiukan eri meininki
Ei pidä paikkaansa, ei todellakaan!!!
Ketään ei kiinnosta jos osaa soittaa kitaraa. Se on boomereiden juttu.
Ihan totta puhut. Haitaristimiehet on muuten kuuminta hottia sinkkunaisten keskuudessa
Kyllä tuo pitää paikkansa. Esim muusikko Jani Wickholm saa hyvin naisia.
Hyvin moni syrjäytynyt nuori mies nimenomaan soittelee kitaraa yksikseen kotonaan. Ja moni on jopa helvetin taitavia siinä. Eipä se soittotaito mitään seuraa tuo.
Meillä oli lukiossa yksi aivan huipputaitava pianisti, mutta ei se ollut naisten parissa mitenkään suosittu.
No ne varmaan opiskelis jotain gynekologisia instrumentteja mielellään.
Näiden pitäisi lähteä ulos. Marttoja ehdotettiin siksi ettei heti iske kauhea paine pokaamiseen. Martoista voi sitten siirtyä käsity,maalaus ja jyrsijä porukoihin.
Muistin virkistykseksi.
https://www.martat.fi/marttapiirit/
https://www.skjl.net/
https://www.harrastushaku.fi/
https://kansalaisopistot.fi/kurssit/
Oma 19-vuotias poikani aloitti kitaransoiton kasiluokan alkaessa. Sittemmin hän on oppinut soittamaan kohtuullisesti myös bassoa, rumpuja ja - hieman yllättäen - säkkipilliä. No, säkkipillin soitolla ei saa ystäviä kuin rajatuissa erikoistilanteissa, mutta mitä nyt olen sivusta seurannut niin harrastekitaransoitto on avannut hänelle paljon mielenkiintoisia ovia, mukaan lukien armeijassa.
Vierailija kirjoitti:
Oma 19-vuotias poikani aloitti kitaransoiton kasiluokan alkaessa. Sittemmin hän on oppinut soittamaan kohtuullisesti myös bassoa, rumpuja ja - hieman yllättäen - säkkipilliä. No, säkkipillin soitolla ei saa ystäviä kuin rajatuissa erikoistilanteissa, mutta mitä nyt olen sivusta seurannut niin harrastekitaransoitto on avannut hänelle paljon mielenkiintoisia ovia, mukaan lukien armeijassa.
Jatkan vielä, että erityisesti olen huomannut että kun liikkuu sopivissa porukoissa, niin esimerkiksi yhteislaulu iltanuotion äärellä voi olla yllättävänkin hauskaa - enkä tarkoita tässä mitään uskonnollisia virityksiä, vaan ihan vaan tavallisia kivoja laulettavia kappaleita, vanhoja ja moderneja. Tietenkin se edellyttää ihmisiä, jotka eivät pelkää ääntään.
Olen jo yli 40 senkin sika! Ja käykö rumpukone instrumentiksi?
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta puhut. Haitaristimiehet on muuten kuuminta hottia sinkkunaisten keskuudessa
Kumpuaa harhaluulosta että haitaristit olisivat hyviä tarttuessaan hanuriin.
Opetelkaa jokin instrumentti ihan muistakin syistä, naiset tulevat sitten bonuksena jos tulevat. Ainakin saatte mielekkään harrastuksen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo yli 40 senkin sika! Ja käykö rumpukone instrumentiksi?
Käy.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin moni syrjäytynyt nuori mies nimenomaan soittelee kitaraa yksikseen kotonaan. Ja moni on jopa helvetin taitavia siinä. Eipä se soittotaito mitään seuraa tuo.
No täytyy tietenkin myös tulla ulos luolastaan.
Tuo toimi joskus 70-luvulla, nykyisin on hiukan eri meininki