Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni on sellanen tapa että hän pyyhkii pienellä leivän palalla lautasen

Vierailija
16.09.2023 |

kun on syönyt. On kuulemma kotona sen oppinut jo lapsena.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pitää ilmeisesti miehensä tapaa erikoisena tai se ärsyttää. Tyypillistä naisten touhua. Kaikki pitää tehdä niin kuin nainen tekee.

Vierailija
22/33 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 3-kymppinen nainen ja teen myös noin kotona. Lounasravintolaissa en toki tee, vaikka ruoka olisi ollut kuinka hyvää. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en syö leipää ruuan kanssa, muuta kuin joskus harvoin, kun syön keittoa. En kaavi keitonjämiä leivällä, ei kai kukaan?

Vierailija
24/33 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiĺ huono!

25/33 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ongelma? Noinhan se kuuluukin tehdä!

Vierailija
26/33 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok tapa, tosin harvemmin kai nykyään aterialla leipääkin syödään.

Vierailija
27/33 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaari putsasi voin rippeet voiveitsestä leivänsiivuun tekemäänsä viiltoon ja minä teen nykyään samoin (vaarin elinaikaan leivänkin päälle laitettiin voita, nykyään käytetään levitteitä).

Vierailija
28/33 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä sivistyneen ihmisen tunnistaa siitä, että hän heittää 90% häntä varten valmistetusta ruuasta roskiin.

Vierailija
29/33 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en syö leipää ruuan kanssa, muuta kuin joskus harvoin, kun syön keittoa. En kaavi keitonjämiä leivällä, ei kai kukaan?

Kyllä keitonkin rippeitä voi koota leivän avulla yhteen ja saada vielä lusikallisen, minkä jälkeen leivällä voi pyyhkiä loputkin. 😄

Vierailija
30/33 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 3-kymppinen nainen ja teen myös noin kotona. Lounasravintolaissa en toki tee, vaikka ruoka olisi ollut kuinka hyvää. :D

Mikset nuole lautasta? Sillä tavalla saa vielä tehokkaammin syötyä kaiken kastikkeen.

Vierailija
31/33 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo muinaiset suomalaiset noudattivat tuota käytäntöä. Se oli tarpeellinen toimenpide, kun ruokailuvälineet pistettiin sellaisenaan seinähirren rakosiin odottamaan seuraavaa ateriointia. Jos niihin olisi jäänyt ruokaa, niin "musta ratsuväki" eli luteet sun muut olisivat lisääntyneet huomattavasti. Hienoa, että miehesi noudattaa perinteellisiä tapoja

Vierailija
32/33 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole miestä.Naisena minulla samanlainen tapaa aina ollut, kaikialla missä syön ruokaa.

Vierailija
33/33 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nuolen lautasen puhtaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme