Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopisiko Cultivators hiusväri herkälle päänahalle?

Vierailija
16.09.2023 |

En uskalla värjätä tässä tilanteessa enää muilla merkeillä, kun vaikuttavat aika tujakoilta. Viimeisen vuoden ollut ongelmaa päänahan kanssa. Pieniä ihottumaläiskiä joihin lääkitys ollut ja nyt taitaa olla aika toteuttaa värjäys.

Löytyykö teiltä kokemusta herkkähipiäiset?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen käyttänyt tuota liki 20 vuotta. Herkistyin aikanaan ns mytkkyväreille, mutta Cultivators on täysin kasvipohjainen.

Toki niillekin voi joku ehkä olla yliherkkä, mutta eivät ole siis sellaisia jopa tappavia myrkkyjä (ppd), kuten kemiallisista hiusväreissä.

Minulla alkoi hermostuminen siten, että värjäyksen jälkeen päänahkaa pisteli pari päivää. Jos en olisi lopettanut, oireet olisivat todennäköisesti pahentuneet.

Suosittelen tuota Cultivators, monet ekokampaajat käyttävät sitä ja on helppoa itsekin käyttää.

Vierailija
2/4 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hermostuminen vaan oireileminen...

Toki hermostuttikin, kun päänahkaa pisteli.AP.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen käyttänyt tuota liki 20 vuotta. Herkistyin aikanaan ns mytkkyväreille, mutta Cultivators on täysin kasvipohjainen.

Toki niillekin voi joku ehkä olla yliherkkä, mutta eivät ole siis sellaisia jopa tappavia myrkkyjä (ppd), kuten kemiallisista hiusväreissä.

Minulla alkoi hermostuminen siten, että värjäyksen jälkeen päänahkaa pisteli pari päivää. Jos en olisi lopettanut, oireet olisivat todennäköisesti pahentuneet.

Suosittelen tuota Cultivators, monet ekokampaajat käyttävät sitä ja on helppoa itsekin käyttää.

Hei kiitos viestistä! Onko värjäystulos mielestäsi voimakas ja haluamasi? Mulla myös harmaita jo näkyvissä ja väri haalistunut vaaleanruskea. Haluaisin ruskeat hiukset. Yllättävän paljon värivaihtoehtoja.

Vierailija
4/4 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kovin voimakasta väriä edes halunnut, lähinnä kiiltoa ja hoitavuutta. Joskus laitoin kuparinpunaista ja ihan kiva väri tuli. Noissa on se hyvä, että juurikasvua ei tule, vaan väri häipyy vähitellen.

Nykyään käytän cassiaa joka on ns väritön, mutta korostaa omaa väriä ja antaa kiiltoa ja tuuheuttaa kivasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi