Miksi eroaminen on niin hiton vaikeaa?
Henkisesti siis. Mies kohtelee minua melko huonosti, en jaksa nyt avata enempää, mutta useita sellaisia asioita, joista kehottaisin muita eroamaan, koska asiat ei tule muuttumaan. Ei kuitenkaan fyysistä väkivaltaa tms.
Olen omassakin suhteessa alkanut päivä päivältä toteamaan, että ero on vääjäämätön lopputulema tälle, mutta päätöksen tekeminen ja sen toteuttaminen on vain todella hankalaa. Aina kun tulee parempi hetki, alan miettiä kannattaako sittenkään. Ero sinänsä olisi teknisesti helppo, ei lapsia, ei yhteistä omaisuutta, ei edes mitään irtisanottavaa tai muutettavaa vuokrasopimusta. Sen kuin muuttaisin pois miehen omistamasta talosta.
Kommentit (22)
Monesti muutos pelottaa. Sinä tiedät mitä sinulla on nyt, mutta tulevasta ei ole takeita.
Juuri olen tässä miettinyt sitä kuinka onnellinen olen tällä hetkellä. Luulin vuosia ja vuosia että mulle ei ole tarjolla muuta kuin paskoja miehiä niin siksi jäin taas yhteen paskaan suhteeseen jossa olin todella onneton ja jossa mua kohdeltiin tosi rumasti. Lopulta tuli se päivä kun mut potkaistiin pihalle, luojan kiitos. Muuten olisin siinä varmaan vieläkin. Olen ollut aivan ihmeissäni kun kohtasin miehen jonka kanssa rakastuttiin ja joka on oikeasti niin hyvä mulle että en tajua. Ja oikeasti yksinkin olisi parempi kuin siinä entisessä.
Älä sinä menetä uskoasi parempaan.