Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin maahan muuttaisit, jos saisit itse valita

Vierailija
15.09.2023 |

Jos sinulla ei olisi pulaa rahasta vaan voisit ihan vapaasti valita missä asua, niin minne maahan muuttaisit ja miksi.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Saksassa, Kreikassa, Italiassa ja Espanjassa. Tällä hetkellä asun pohjois- Espanjassa; tosin olen /olemme paljon myöskin Italian lomakodissamme.

Vierailija
22/30 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ausseissa on inhoja ötököitä.

Yllättävän vähän niihin kyllä törmää. Asuin nuoruudessani vuoden siellä. Näin koko aikana vain kaksi hämähäkkiä, enkä yhtään käärmettä vaikka työskentelin useampaan otteeseen maaseudulla hedelmänpoimijana. Jos rahaa olisi niin Sydney ja Melbourne olisi aika korkealla listallani paikoista joihin voisi muuttaa.

En ole itse ollut koskaan siellä, mutta suomalaistietämykseni mukaan on tosiaan hieman eri asua vaikka pohjoisessa Queenslandissa kuin Melbournessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irlanti. Merenranta jossa voi kastautua, maisemia. Muissakin maissa on näitä. Merituuli ja vähän lämpimämpi ilmastokin ok. Ei liikaa kuumaa.

Vierailija
24/30 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahitille. Ei tarvii syitä.

Vierailija
25/30 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tumputtaja käy miinustamassa kaikki viestit.

Vierailija
26/30 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskan Polynesian saarille, Brasiliaan tai Equadoriin.

Vierailija
27/30 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja reptiilejä....

Vierailija
28/30 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän vähän niihin kyllä törmää. Asuin nuoruudessani vuoden siellä. Näin koko aikana vain kaksi hämähäkkiä, enkä yhtään käärmettä vaikka työskentelin useampaan otteeseen maaseudulla hedelmänpoimijana. Jos rahaa olisi niin Sydney ja Melbourne olisi aika korkealla listallani paikoista joihin voisi muuttaa.

En ole itse ollut koskaan siellä, mutta suomalaistietämykseni mukaan on tosiaan hieman eri asua vaikka pohjoisessa Queenslandissa kuin Melbournessa.

Joo, Queenslandissa linja-autokuski totesi pysähtyessään vessa-/ravintolatauolle että jos joku myöhästyy bussin lähdöstä niin läheiselle rannalle ei pidä mennä yöksi nukkumaan tai krokotiili vie.

Vierailija
29/30 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unkariin, Etelä-Ranskaan tai Tanskaan.

Vierailija
30/30 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkeihin, Praha on ihana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä