Mihin maahan muuttaisit, jos saisit itse valita
Jos sinulla ei olisi pulaa rahasta vaan voisit ihan vapaasti valita missä asua, niin minne maahan muuttaisit ja miksi.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ausseissa on inhoja ötököitä.
Yllättävän vähän niihin kyllä törmää. Asuin nuoruudessani vuoden siellä. Näin koko aikana vain kaksi hämähäkkiä, enkä yhtään käärmettä vaikka työskentelin useampaan otteeseen maaseudulla hedelmänpoimijana. Jos rahaa olisi niin Sydney ja Melbourne olisi aika korkealla listallani paikoista joihin voisi muuttaa.
En ole itse ollut koskaan siellä, mutta suomalaistietämykseni mukaan on tosiaan hieman eri asua vaikka pohjoisessa Queenslandissa kuin Melbournessa.
Irlanti. Merenranta jossa voi kastautua, maisemia. Muissakin maissa on näitä. Merituuli ja vähän lämpimämpi ilmastokin ok. Ei liikaa kuumaa.
Joku tumputtaja käy miinustamassa kaikki viestit.
Ranskan Polynesian saarille, Brasiliaan tai Equadoriin.
Vierailija kirjoitti:
Ja reptiilejä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän vähän niihin kyllä törmää. Asuin nuoruudessani vuoden siellä. Näin koko aikana vain kaksi hämähäkkiä, enkä yhtään käärmettä vaikka työskentelin useampaan otteeseen maaseudulla hedelmänpoimijana. Jos rahaa olisi niin Sydney ja Melbourne olisi aika korkealla listallani paikoista joihin voisi muuttaa.
En ole itse ollut koskaan siellä, mutta suomalaistietämykseni mukaan on tosiaan hieman eri asua vaikka pohjoisessa Queenslandissa kuin Melbournessa.
Joo, Queenslandissa linja-autokuski totesi pysähtyessään vessa-/ravintolatauolle että jos joku myöhästyy bussin lähdöstä niin läheiselle rannalle ei pidä mennä yöksi nukkumaan tai krokotiili vie.
Unkariin, Etelä-Ranskaan tai Tanskaan.
Olen asunut Saksassa, Kreikassa, Italiassa ja Espanjassa. Tällä hetkellä asun pohjois- Espanjassa; tosin olen /olemme paljon myöskin Italian lomakodissamme.