Mies meni töiden jälkeen yhdelle eikä oo vielä kotona!
Kommentit (45)
Protokolla on se, että hän tulee, kun ehtii. Tee omia juttujasi.
Anna hänen kerrankin juopotella kunnolla.
Raskaan työviikon jälkeen.
pidä sinä huoli että koti on puhdas ja löytyy ruokaa lämmitettäväksi kun tulee
Yhden jälkeenhän tuo vasta lupasi tullakin. Et ole ns. veljesi vartija, opit sen viimeistään vähän vanhempana.
Ehkä sen ykkösen on tullut jo 0.
Eli onkin 10:llä tuopilla.
Että tuo oli ärsyttävää kun olin eksän kanssa. Ei millään voinu ilmottaa et jos menee pidempään jos oli jossain menossa. Eikä voinu vastata viesteihin tai jos yritti sille soittaa.
No syystäkin on eksä.
Niin, tietenkin hän meni yksille, duunin jälkeen.
Tänään on 15.päivä, mikä tarkoittaa monille tilipäivää.
Pubit ja baarit ovat tulvillaan väkeä, jotka ovat yksillä.
Vierailija kirjoitti:
Eli onkin 10:llä tuopilla.
Sitä juuri pelkään. Ongelma on, etten tiedä missä kapakassa on.
Lähibaarissa ei ainakaan ole.
Varmaan poikennut johonkin työmatkan varrella. Valitettavasta kapakkoja on kymmeniä sillä reitillä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mut nyt on perjantai ja piti avata viini ja suunnitella talvilomaa. Nyt pitää jo tilaa jos haluu hyvän hotellin!!! : (
Ap : (
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli onkin 10:llä tuopilla.Sitä juuri pelkään. Ongelma on, etten tiedä missä kapakassa on.
Varmaan poikennut johonkin työmatkan varrella. Valitettavasta kapakkoja on kymmeniä sillä reitillä.
Ap
Lisättäköön. Meillä on aika monimutkainen tilanne menossa.
Minulla on tähän asti ollut alko ongelmaa ja olen nyt kuivilla, mutta pelkään sen aktivoituvan taas.
Ap
Vierailija kirjoitti:
pidä sinä huoli että koti on puhdas ja löytyy ruokaa lämmitettäväksi kun tulee
Aina on valmista ruokaa, sen kun ottaa jääkaapista ja lämmittää.
Mutta nukkuukoon olohuoneessa kun tulee kotiin, etten itse herää, kun könyää vuoteeseen.
-eri-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut nyt on perjantai ja piti avata viini ja suunnitella talvilomaa. Nyt pitää jo tilaa jos haluu hyvän hotellin!!! : (
Valitettavasti ryystin sen viinin jo keskiviikkona.
Onneksi vielä vodkaa kaapissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap : (Valitettavasti ryystin sen viinin jo keskiviikkona.
Onneksi vielä vodkaa kaapissa.
Ap
Nyt aukeaa kyllä vodka. Kerkeän vielä alkoon.
Tarvitsen lisää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli onkin 10:llä tuopilla.Sitä juuri pelkään. Ongelma on, etten tiedä missä kapakassa on.
Ap
Siis täh?!?!? Sä et oo mä eli ap!!! Mä oon oikea ap!
Ap
Muistan aikoinaan, kun opiskeluaikana oli viimeinen perjantai harjoittelupaikassani. Työkaverit houkuttelivat yhdelle sen kunniaksi. No, yksi muuttui sitten kymmeneksi ja vaikka soitin silloiselle avovaimolleni ja kerroin tilanteen, se oli kuin perseeseen ammuttu karhu.
Minusta se oli täydellistä tilannetajuttomuutta ja kahlitsevuutta. Eikä hän ymmärtänyt tilannetta viiteen vuoteen, ennen kuin itse lähti aikuisopiskelijaksi. Sitten pyyteli asiaa anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole sinä hiljaa. Olet vain yksi sivupersoonistani etkä muista, että se viini on juotu jo.
Oikea itsenäinen ap tässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApLisättäköön. Meillä on aika monimutkainen tilanne menossa.
Minulla on tähän asti ollut alko ongelmaa ja olen nyt kuivilla, mutta pelkään sen aktivoituvan taas.
Ap
Trolli mee pois!!! Hus hus!!!
Ap
Siis en tiedä mikä on protokolla näissä? Koska saa lähteä hakemaan miestä kotiin?
Ap