Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa kokeillaan uudenlaista verkkokeskustelualustaa, jonka tarkoitus on tehdä keskusteluista rakentavampia

Vierailija
15.09.2023 |

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009848716.html

Kun olet lukenut jutun niin mitä mieltä?

Huomioni kiinnittyy siihen että keskustelun ideana ei ole pelkkä ajatusten vaihto vaan että päätös olisi enemmistön mielipide.
Oma tavoite keskusteluissa on oman mielipiteeni esittäminen. Minulle on melko pitkälle yksi ja mitä mieltä muut ovat mielipiteestäni. Eikä tavoitteeni myöskään ole muokata muiden mielipiteitä.

Esitän vain oman fiksun ja punnitun mielipiteeni. Keskuselun jatkuessa voin myös muuttaa mielipidettäni jos siihen näen tarvetta. Koskaan en kuitenkaan muuta mielipidettäni sanoin. "Huomaan olleeni väärässä" koska keskustelun idea ei ole olla väärässä tai oikeassa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lyttäisi tuota heti. Se on foorumi, jossa kansalaisten mielipidettä kysytään. Sitten se ei tietysti toimi, jos kansalaiset eivät vastaa.

Vierailija
22/26 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postaa vain persut ja muut fassarit. Keskusteluista poistuu katkera räkyttämine.

He voisivat pitää sometauon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti moni särmä kommentti tässä ketjussa!

Minua ihmetyttää palstan nimi Polis=poliisi, joka tässä yhteydessä ainakin minulla assosioituu mielipidepoliisiksi: näin sinun tulee ajatella, jotta olet oikeassa.

Mutta palsta kiinnostaa kyllä nimestä huolimatta ja todennäköisesti kävisin siellä vastailemassa.

Vierailija
24/26 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä linkki tähän härveliin? Ihme "julkaisu"

Vierailija
25/26 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Så Finland går Sveriges väg även här, där livet inskränks till att man får och bör ha en åsikt om allt?

Vierailija
26/26 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No missä linkki tähän härveliin? Ihme "julkaisu"

https://www.sitra.fi/hankkeet/mitamieltasuomi/#kokeile

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä