Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla raskaana, vaikka

Vierailija
01.09.2008 |

rinnat ei arista? Anteeksi typerä kysymykseni, mutta mietin tämmöistä.

Saatan siis olla raskaana, en vielä viitsi tehdä testiä, sillä minulla on takana kolme keskenmenoa. Muuten oireet sopisivat raskauteen, mutta esim. siskoni sanoo, ettei voi olla raskaana, jos rinnat ei arista. Se on kuulemma "ainoa ja oikea" raskaudenoire. Mitä mieltä te muut olette?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaudet on erilaisia samalla naisellakin. Minulla on kokemuksia kummastakin tapauksesta.

Vierailija
2/10 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausoireita on vaikka mitä eikä jonkun tietyn oireen esiintyminen tai puuttuminen mitenkään liity siihen onko raskaana vai ei. Oireet on myös jokaisella yksilöllisiä eli jollain on pahoinvointia ja toisella taas koko ajan nälkä, kolmannella aristaa rinnat ja neljäs juoksee pissalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan höpöjuttua tuo.

Vierailija
4/10 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minäkin olen sen asian ajatellut, mutta koska keskenmenoja on ollut, niin uskalla vielä iloita. Ja valitettavasti etsin koko ajan merkkejä siitä, etten olisi raskaana. Kiitos kuitenkin teille omista kokemuksistanne.

Vierailija
5/10 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnat ole aristaneet juurikaan koko raskausaikana! Eli voi toki olla raskaana ilman tuota oirettakin. Testihän sen kertoo.......

Vierailija
6/10 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan oo rinnat aristaneet, mutta maha kasvaa ja lääkärit väittää että olen rv 31. Katotaan nyt tuleeko sieltä mitään.

Vierailija
7/10 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei itselläni ollut mitään oireita. En ollut pahoinvoiva tai mitään. Kuukautiset vain jäi pois.

Vierailija
8/10 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuviteltuja. Naiset psykosomaattisesti kuvittelee kaiken, ennen kuin sitten saavat testin muodossa varman vastauksen. Eli ap, tee testi, niin voi olla, että ongelmasi katoaa.

Vierailija
9/10 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole aristaneet rinnat kertaakaan tämän raskauden aikana, edes ihan alussa, ja hyvin raskaana olen.

Vierailija
10/10 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan tosin tarkoittaa sitä, ettei matioa tule. Sori, et pysty imettämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme