Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonit sarja yle areenassa

Vierailija
15.09.2023 |

Mielipiteitä sarjasta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätodellisen oloisia oireita ja noin varhaisessa vaiheessa. Ei voi yleistää.

Vierailija
2/8 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. En aio katsoa kun kuulostaa niin typerälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samalainen hormonihirviö kierukan kanssa, voin samaistua täysin kun omatkin sukset on lentäneet kesken lenkin. Itse tykkään ja mielestäni aihe on erittäin tärkeä. Naisen hormonitoiminnasta ei tiedetä juuri mitään ja aihe ei ole tarpeeksi seksikäs mediaan. On kiva nähdä keski-ikäinen nainen esitettynä seksuaalisena, yleensä iäkkäämmät esitetään puumanaisina eikä taviksina. Peukku ylös.

Vierailija
4/8 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistuttava. Tosi hyvä. Hauska ja liikuttavakin.

Vierailija
5/8 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei mitään tuollaisia oireita ollut enkä muutenkaan häpeillyt vaihdevuosia, mutta silti sarja oli minusta ihan viihdyttävä ja hauska. Ylipäätään olen tykännyt noista Johanna Vuoksenmaan komedioista

Vierailija
6/8 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen jakson katsoneena saa vain ihmetellä mihin sitä verorahoja on taas tuhlattu. Aivan käsittämättömän huono sarja niin kuin kaikki Vuoksenmaan ohjaukset.

Vierailija
7/8 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo hahmot ovat jotenkin raikkaita ja moniulotteisia, eivät karikatyyrejä vaikka komedia onkin lajina.

Vierailija
8/8 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten sarjojen naiset puhuu ja huutaa kuin vihanvimmassa. Oikeanlaista normaalia keskustelua niissä ei kuulu. Miehet pantu hiljaisiksi ja eukot meuhkaa. En ole aikoihin viitsinyt seurata. Laatua pliis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme