Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset eivät käy koskaan missään

Vierailija
14.09.2023 |

viihteellä, eivät osallistu pikkujouluihin, yhteisiin tapahtumiin tms. siis eivät käy ikinä missään, edes matkoilla. Ja tunnen monia jotka ovat todella sosiaalisia, eli mistään introverteista tms ei ole kyse. Kotona vaan pönöttävät.

Kommentit (869)

Vierailija
661/869 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä se sinulle kuuluu, jos jotkut eivät halua käydä missään turhaa skeidaa jauhamassa joidenkin kanssa. Ymmärrän heitä täysin,642

Vierailija
662/869 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on muutakin kuin kännäys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/869 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vanha ja väsynyt,kaikki on jo koettu,nyt haluan vain levätä ja olla kotona.

Vierailija
664/869 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkujoulut yms ymmärrän että skipataan, mutta se ettei lomallakaan käydä missään,eikä pyydetä koskaan vieraita niin menee jo yli. 

Kaikki ei halua kutsua vieraita kotiinsa. Ei sen pitäisi olla sinulta tai keneltäkään muulta pois.

Vierailija
665/869 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kovin seurallinen.Viihdyn omissa oloissani,silti minulla on luottoystäviä,ihan tarpeeksi.Väsyn noipeasti sosiaalisissa tilanteissa,Tämä tuntuu pahenevan mitä vanhemmaksi tulen.Olen erityisherkkä.

Vierailija
666/869 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisviha ja siihen päälle masennus

Vierailija
667/869 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastaanottoa.

Vierailija
668/869 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole rahaa käydä tapahtumissa ja paikoissa, joissa ehkä muuten kävisin ja joissa tulisin tavatuksi. Mielikin on rikki, mutta suurimman osan ajasta se ei ole yhtä suuri este. Mun mielenkiinnon kohteet ei myöskään täsmää juttuihin, joista suurin osa ihmisistä tuntuu saavan ilonsa.

Paikoista joissa käyn ja jutuista joita teen en useinkaan edes kerro niille, jotka kärttää osallistumaan heidän tyylisiinsä ajanvietteisiin. Miksi kertoisinkaan, kun he ei pidä iloani minään? Soutuveneily pilviä katsellen on yksi näistä jutuista ja ilmaiset ulkojumpat toinen. "Olisit tullut grillailemaan ja saunomaan!"

Vierailija
669/869 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryyppäävä alkoholisti ei ihan noinkaan sanoisi. Sille kun humalassa oleminen on ainut normaali olotila.

Vierailija
670/869 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tämä!

Vierailija
671/869 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulle.

Vierailija
672/869 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee muille selväksi, että mulle on sitten soitto ajat, vastaan otot ja aukiolot, esim. Arkisin saa soittaa klo 18 mennessä, viikonloppuisin ja pyhinä ei ollenkaan ja vastaan otolle tarvii ensin varata netissä aika tai soittamalla. Ja auki olen joka päivä. Sillai saa elellä ihan rauhassa, kukaan ei pal soittele. 

Vierailija
673/869 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä miksi nykyään on niin ylettömän mukava olla yksin tai kaksin. Kotona aika kuluu mukavasti kotitöiden parissa. Netti ja televisio tarjoavat uutisia, viihdettä, sarjoja, elokuvia ja niiden lisäksi pino kirjoja valmiina luettavaksi. Ulkoilua pari kertaa päivässä. Pitkät yöunet ja niillä jaksaa virkeänä koko päivän. 

Vierailija
674/869 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkujoulut yms ymmärrän että skipataan, mutta se ettei lomallakaan käydä missään,eikä pyydetä koskaan vieraita niin menee jo yli. 

Kaikki ei halua kutsua vieraita kotiinsa. Ei sen pitäisi olla sinulta tai keneltäkään muulta pois.

"Ai miten niin ei oo multa pois? Olen vähäsen aivosairas, ullakolle ei tule valoja." Miten ihmeessä me ollaan tultu tällaiseen tilanteeseen, että ihmisillä menee niin valtavasti tunteisiin se kun joku toinen tekee asiat toisin kuin itse tekisi ja elää erilailla kuin mitä itse elää? Kukaan täällä ei ole mikään standardi, jonka mukaan kaikki elää ja menee, tekee jne. 

Vierailija
675/869 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ihmettelen. Olen joka päivä metsässä kuljeskelemassa, eikä siellä ketään näy. Missä kaikki ihmiset?

Vierailija
676/869 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos arki on tyydyttävää, mukavaa ja rentoa, niin voi olla, että ihminen ei koe tarvetta lähteä lomalle. Matkistaminen vieraisiin maihin ja paikkoihin voi olla hyvinkin raskasta ja stressaavaa. Minua ei ainakaan turistikohteiden ihmismassat houkuttele, ei sitten yhtään. 

Vierailija
677/869 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelu on turhinta paskaa mitä ikinä voi olla. Kauhea stressi koko ajan ja rahaa palaa. 

Vierailija
678/869 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos arki on tyydyttävää, mukavaa ja rentoa, niin voi olla, että ihminen ei koe tarvetta lähteä lomalle. Matkistaminen vieraisiin maihin ja paikkoihin voi olla hyvinkin raskasta ja stressaavaa. Minua ei ainakaan turistikohteiden ihmismassat houkuttele, ei sitten yhtään. 

Lomahan alunperin tarkoitti sitä, että ei tarvitse mennä töihin. Nykyään se on joku ihme matkustelun synonyymi.

Vierailija
679/869 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässä on myös muuta kuin lentely ympäri maapalloa ja käydä kaikissa kusisissa paikoissa.

Vierailija
680/869 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lomahan alunperin tarkoitti sitä, että ei tarvitse mennä töihin. Nykyään se on joku ihme matkustelun synonyymi.

Hyvin huomioitu! Ennen loma oli juuri sitä, että ei tarvinnut panna herätyskelloa herättämään ja sai viettää aikansa miten parhaimmalle tuntui. Nykyään tuntuu kuin ihminen olisi jotenkin vajavainen ja toisen luokan kansalainen, kun ei ole koko ajan lomallaan lentokoneessa menossa tai tulossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan