Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kukaan voi asua Suomessa muualla kuin Helsingissä?

Vierailija
14.09.2023 |

Ymmärrän, jos ei ole varaa, mutta muuten en. Tässä maassa ei ole ainuttakaan niin hienoa kaupunkia kuin Stadi ja luontoakin on vaikka millaista, saarista metsiin.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on joku perintökämppä varsinaisessa kivikaupungissa, niin mikäs sitten. Mutta muuten on aivan yksi lysti asua jossain lähiön neukkukuutiossa kaukana kaikesta.

Vierailija
2/34 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vain ollaan muualla. Osa haluaisi väljempään asumiseen ja luontoon. Ulkomaillekin ehkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi asua Helsingissä?

Vierailija
4/34 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää ehkä miten joku miettii ( jos nyt kukaan oikeasti miettii) noin mustavalkoisia. 

Vierailija
5/34 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Porissa ja keskusta on toimivampi kuin Helsingin keskusta ja sinne pääsee kaikkialta kymmenessä minuutissa.

Vierailija
6/34 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin persreikäkuplassa elävät ovat kaikki jotain punaviherhörhöjä. Ainakin ne eniten meteliä pitävät.

Vierailija
7/34 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki on viimeinen paikka Uudellamaalla jossa asuisin.

Vierailija
8/34 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää ehkä miten joku miettii ( jos nyt kukaan oikeasti miettii) noin mustavalkoisia. 

Ja siis tämä mielipide ehkä siksi, että pidän kovasti kauniista ja luontoa lähellä olevasta pääkaupungistamme missä lapseni asuvat. Ja vaikka siellä todella mielelläni vietän aikaa, en pitkäksi aikaa sinne muuttaisi. Minne siellä esim. peltomme laittaisin ?

Vierailija
9/34 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on ihan kiva käydä, mutta kyllähän Turku on Suomen oikea ja varsinainen pääkaupunki.

Vierailija
10/34 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on raskasta kävellä luotiliivien kanssa.

Vierailija
11/34 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa asua vihervassareiden tuhoamassa kaupungissa?

Vierailija
12/34 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Kalliossa 85 vuotta vanhassa kivassa kivitalossa. Enkä todellakaan haluaisi asua missään muualla.

Vierailija
13/34 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs keksi nopeasti yhtään hyvää puolta Helsingistä. Muuta kun että pääseehän sieltä onneksi pois

Vierailija
14/34 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fetmako siellä kirjoittaa?

Vierailija
15/34 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on ihan kiva käydä, mutta kyllähän Turku on Suomen oikea ja varsinainen pääkaupunki.

Helsinkiin on vain sujuvampi muuttaa muualta. Turku ei tunnetusti sulata helposti ulkopuolisia.

Vierailija
16/34 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persreikä II

Vierailija
17/34 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saaria stadissa on?? Muutama lokinpaskoma luoto

Vierailija
18/34 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun mielelläni reilun tunnin bussimatkan päässä Helsingistä. Täällä ei ole Helsingin mm-ongelmia, mutta halutessaan sinne pääsee nopeasti julkisilla vaikka konserttiin ja yhtä nopeasti sitten poiskin omaan rauhaan. 

Vierailija
19/34 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanssahelsinkiläisenä hävettää, että joku haluaa ylläpitää kuviteltua stadilaista ylimielisyyttä. Itse olen stadilaisena asunut jonkin aikaa Treella. En sitä ennenkään ollut umpimielinen, kuten aloittaja.

Vierailija
20/34 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no. Oishan ne palkat isommat toki, mutta asuminen kallista. Ja sitten jos on työpaikka, jonne on pakko mennä (ei siis ole etämahdollisuutta), niin menee aikaa työmatkoihin. Minä tykkään käydä Helsingissä, mutta kyllä mä mieluummin asun pienemmällä paikkakunnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi