Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka mittaat itse verensokerin!

Vierailija
14.09.2023 |

Ovatko nuo mittarit luotettavia? Minulla oli keväällä labrassa ensi kertaa verensokeri koholla, 7,2. Kesällä tein joitain elitapamuutoksia ja liikuin enemmän mutta se hieman tyssäsi kun siinä rytäkässä nyrjäytin nilkkani. Ostin nyt mittarin (Caresens) ja tänään ekan kerran mittasin ja oli taas se 7,2.

En haluaisi millään uskoa että minulla on diabetes. Kuinka usein pitää mitata jotta tulokseen voi luottaa? Mittasin tänään aamulla noin klo 11 ja olin syönyt yöllä yhden leivän ja jogurin, vaikuttaakohan kuinka paljon tulokseen tuo öinen syöminen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mittailen ajoittain aamusokerit. Ne on yleensä itse mitattuna alhaisemmat kuin silloin kun käyn labrassa paastosokerimittauksessa. Jos syöt yöllä niin on aamulla korkeammat lukemat. Paastosokeri kannattaa mitata kun on koko yön syömättä. Onkohan labran suositus 10 tuntia. Aamusokeri 7.2 on vähän korkea. Eikö sulle labrojen jälkeen tullut suositusta tai lähetettä sokerirasituskokeeseen? Kannattaa seurata nyt niitä aamusokereita, pitäisi olla alle 6 niin olisi normiarvot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme