Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo herkkä laukeamaan

Vierailija
14.09.2023 |

Aina puhutaan, että mies tulee liian nopeasti, niin meillä on kyllä toisinpäin. Mulla on paljon parempi kontrolli kuin vaimolla.

Yhdynnässä vaimo laukeaa harvoin muuten kuin ratsastamalla. Mutta kun nousee ratsastamaan tulee todella nopeasti minuutti pari. Välillä harmittelee, että olis halunnut nauttia pidempään mutta ei vaan voinut mitään. Ja usein laukeaminen on niin kova ettei hetkeen pysty yrittämään uudestaan. Sama tilanne ollut jo vuosia.

En ole aiemoien kumppanien kanssa koskaan nähnyt vastaavaa. Onko yleistäkin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meilläkin on niin että se joka on päällä tulee. Minä en ole ikinä tullut kun tyttöystävä on päällä.

Vierailija
2/8 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo meilläkin on niin että se joka on päällä tulee. Minä en ole ikinä tullut kun tyttöystävä on päällä.

Mihin olit menossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noita samanlaisia ollut, mutta pystyvät kyllä jatkamaan.

Vierailija
4/8 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma exäni laukesi jo sisääntyöntymisvaiheessa asennosta riippumatta, siitä alkoi ilotulitus jota hän ei jaksanut kovin pitkään. Olihan se kiihottavaa, muyya loppu onkin historiaa.

Vierailija
5/8 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo laukeaa yhdynnässä kanssa helposti ja useaan kertaan. Orgasmit voivat myös jatkua siten, että edellinen ei ole vielä loppunut, kun jo uusi tulee. Tietysti riippuu asioista, kuten vireystasosta: on joskus koettu sellainenkin sessio, ettei nainen saanut lainkaan.

Mutta vasta joku kuudes orgasmi on sellainen, joka saa hänet välttelemään jatkamista ja seksi ei selvästikään enää tunnu hyvältä. Itselle ei ole tullut sellaista naista vastaan, joka ekasta orgasmista vaihtaisi tähän tilaan.

Vierailija
6/8 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo laukeaa yhdynnässä kanssa helposti ja useaan kertaan. Orgasmit voivat myös jatkua siten, että edellinen ei ole vielä loppunut, kun jo uusi tulee. Tietysti riippuu asioista, kuten vireystasosta: on joskus koettu sellainenkin sessio, ettei nainen saanut lainkaan.

Mutta vasta joku kuudes orgasmi on sellainen, joka saa hänet välttelemään jatkamista ja seksi ei selvästikään enää tunnu hyvältä. Itselle ei ole tullut sellaista naista vastaan, joka ekasta orgasmista vaihtaisi tähän tilaan.

Sama täällä, useimmiten päädytään tuohon tilaan että hänellä tuntuu "liikaa" ja alkaa mennä epämukavan puolelle. Silloin minun pitää alkaa kiirehtiä omaa laukeamistani, koska hän taitaa haluta että minä(kin) tulen yhdynnässä, vaikka minulle kelpaisi viimeistely käsinkin.

Vierailija
7/8 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni tullut yhdynnässä aina muutamassa minuutissa kerran ja kovaa. Mutta jotta on tullut, niin ensin on ollut halauksia, suudelmia, nuolemista ja sormetusta pitkän kaavan kautta lähelle orgasmia. Kun sitten kiima alkanut keittää yli molemmilla, on aloitettu vasta yhdyntä. Sekin ensin rauhallisesti telakoituneena kulli tyveä myöten sisällä hämmentämässä ja sitten hetken päästä all in. Sekin niin, että vaimo vatkannut lantiollaan rajusti.  Nuorempana vaimo sai aina lähärissä, mutta myöhemmin aina päälle tullessa. Monesti aloitettiin lähärillä ja kun meinasin tulla, vaimo päälle ja all in. Siitä sitten lauettiin yleensä aina parin minuutin sisään molemmat samaan aikaan. Jos vaimo ei tullut heti, niin mitä pidempään naitiin sen kauemmas karkasi orgasmi.  Joskus harvoin jäin itse laukeamatta ja sen jälkeen vaimo joko vaimo kääntyi reverse cowgirl asentoon tai meni makaamaan mahalleen tyyny lantion alle ja tulin takaa. Niissä asennoissa tulen aika nopeasti. Nykyisin vaimo saanut ensin jo suuseksillä ja siitä sitten naitu mulle orgasmi.  Onneksi vaimo ei ole koskaan lopettanut seksiä saatuaan itse. Ennemmin jäänyt vielä kaipaamaan kullin käsittelyä, vaikkei ole enää  toista kertaa lauennutkaan. Joskus harvoin saanut suuseksi orgasmin jälkeen toisen pienemmän. Hän on onneksi saanut käytännössä aina orgasmit ja vain pari kertaa sadasta kerrasta jäänyt ilman. On siten aina pysynyt tyydytettynä, tyytyväisenä ja halukkaana. 

Vierailija
8/8 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on todella kiihkeä, hän saa useita orgasmeja yhdynnän aikana. Lempiasentomme on takaapäin, tässä asennossa hän saa useita kertoja kunnes minä tulen. Hän ei koskaan valita että  olisi liikaa. Aivan upeaa kun nainen perse pystyssä ja avoinna edessäni ja alistuvasti antaa minulle kaikkensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi