Missä olit, kun WC-isku tapahtui?
Minä olin ripulissa vessassa ja telkkarista kuulin ensimmäiset uutiset tapahtumasta. Muistaakseni joskus vähän ennen neljää iltapäivällä tuli ylimääräinen uutislähetys juttuun liittyen.
Kommentit (27)
Olin vasta tullut koulusta ja olin keittiössä syömässä muroja. Olisin halunnut katsoa Jyrkiä mutta telkkarista tulikin vain uutisia.
Yliopiston kirjastossa. Ihmettelin, mihin porukka oli häipynyt.
Missä sinä olit kun järkeä jaettiin?
WC-iskuja on ollut monia. Siksi en enää pidä kännibileitä kotonani ettei joku siellä alvariinsa pompota persettään.
Telkkari auki kun käväisin sisällä ja mikä oikein törmännyt ihmettelin ja samalla toinen isku.
Vierailija kirjoitti:
Telkkari auki kun käväisin sisällä ja mikä oikein törmännyt ihmettelin ja samalla toinen isku.
Lue ap:n kysymys uudestaan.
Olin pesemässä ikkunoita, kun wct isku tapahtui. Onhan tästä tullut tietoa, että on räjäytetty lentokoneiden sijaan. Peitellään jotain.
Kuka helvetti sinne WC:hen on iskenyt. Se on kaikilta pois jos pytty on tukittu paskalla.
Armeijassa, juoksuhautaan komennettiin ja tähdättiin taivaalle.
Laitoin vain tvn päälle ja siellä näkyi savuttavia torneja. Luulin kyseessä olevan joku uusi elokuva tai dokkari jonkun elokuvan teosta.
Olin sahaamassa wtc 7 pilareita poikki........ja sitten levittelin kaikki enron konkurssin asiapaperit ikkunoiden eteen...
Vierailija kirjoitti:
Laitoin vain tvn päälle ja siellä näkyi savuttavia torneja. Luulin kyseessä olevan joku uusi elokuva tai dokkari jonkun elokuvan teosta.
Ap kysyi WC-iskusta, ei WTC.
Muistaako kukaan kun jotkut alkoivat selvittämään tuota tarinaa niin alkoi tulla perunarupikirjeitä..........
Just olin tullut koulusta kotiin.
Miksi sä taas kyselet tätä samaa?
Muistatko kun irakiin hyökättiin kun oli selvä uskomus että siellä oli ydinvehkeitä...........oho ei ollukkaa...
Miksi ei sais kysyä.....ainii puutikkua nenään ja pakkopassi töihin
Irlannissa asuin ja olin paikallisessa pubissa.