Pentulivessä viuhuvat Whippetit 29.9. alkaen
Pentulive alkaa syyskuun lopulla. Ylen suosittu Pentulive tulee taas. Pentulivessä seurataan tällä kertaa keskikokoisen vinttikoirarotu whippetin pentujen kasvua syntymästä luovutusikään. Ohjelma starttaa 29. syyskuuta Yle Areenassa. Kamerat käynnistyvät kolmatta kertaa syyskuun lopulla, kun whippet-emo Sinin laskettu aika lähestyy. Pentulaatikon tapahtumia seurataan joulukuuhun asti, kunnes pennut kasvavat luovutusikään. https://www.voice.fi/viihde/a-226574
Kommentit (726)
Aloin katsomaan innolla, mutta eipä ole koiran koiraa näkynyt laatikossa tunteihin. 😟
Vierailija kirjoitti:
Aloin katsomaan innolla, mutta eipä ole koiran koiraa näkynyt laatikossa tunteihin. 😟
No vihdoinkin! Ihania on nuo whipetit, mä tykkään!
Vierailija kirjoitti:
No pystyyhän sitä kelaamaan taaksepäin. Mä näin jo neljä eri koiraa. Ylellä kyllä kerrottiin miten homma toimii laatikossa olemisen suhteen. Näet kyllä paljon koiria jatkuvasti, kunhan ehtivät syntymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pystyyhän sitä kelaamaan taaksepäin. Mä näin jo neljä eri koiraa. Ylellä kyllä kerrottiin miten homma toimii laatikossa olemisen suhteen. Näet kyllä paljon koiria jatkuvasti, kunhan ehtivät syntymään.
Niin mitä sitten kerrottiin?
Tätä on odotettu! Pentulive on ihaninta mitä areenasta on tarjolla <3
Vierailija kirjoitti:
Viime vuoden shiba oli kyllä söpömpi.
Ne oli kyllä ihan söpöjä, mutta nää whippetit on enemmän mun makuun - niin uljaan kauniita, siroja ja sulavalinjaisia otuksia. 💗
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan että emo on parempi kuin viimevuotinen aggressiivinen.
Yksinäinen ja katkera siellä taas kommentoi.
.
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan että emo on parempi kuin viimevuotinen aggressiivinen.
Samaa toivon. En katso jos meininki on samanlainen kuin viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä sitten kerrottiin?
"Sini tykkää viettää aikaa vielä muualla talossa ja saa liikkua vapaasti niin pitkään kuin mahdollista. Se on tottunut laumaan ja saa turvaa muista koirista.
Toisaalta perheen jotkut koirat ovat kovin ihastuneita laatikkoon, ja saavat toistaiseksi nauttia siellä olosta.
Jos pentulaatikon on vallannut Sinin värinen, mutta hoikempi koira, kyseessä on sen samanvärinen äiti. Varsinaisen tähden erottaa pyöreästä mahasta.
Kun synnytys lähestyy, laatikko rauhoitetaan vain Sinille."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaa hiilijalanjälkeä ja taudinlevittäjiä nuokin koirat.
Ah, mahdat olla livenä oikea seurapiirien ilopilleri.
Nämä hiilijalanjälki-ihmiset on samaa aivokuollutta kastia kuin helvetillä pelottelijat.
Samaa mieltä!
Katson itse laadukkaampia ja fiksumpia ohjelmia mainoskanavilta. Mm, Temptation Island, Big Brother, Ensitreffit alttarilla, Selviytyjät, sopivasti lihava, Amerikan kovimmat vankilakeräilijät yms.
Onko tuo nyt pesässä oleva koira Sini? Alkaakohan se kohta synnyttää kun nuoli peräpäätään? En siis tajua koirista mitään, sori jos kyselen tyhmiä. :D Olisi kyllä mahtavaa jos synnytys alkaisi nyt kun olisi hyvin aikaa seurata minulla ja varmaan monella muullakin.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo nyt pesässä oleva koira Sini? Alkaakohan se kohta synnyttää kun nuoli peräpäätään? En siis tajua koirista mitään, sori jos kyselen tyhmiä. :D Olisi kyllä mahtavaa jos synnytys alkaisi nyt kun olisi hyvin aikaa seurata minulla ja varmaan monella muullakin.
Se luultavasti läähättää voimakkaasti ja liikehtii tuskaisasti. Ensimmäinen pentu voi plomsahtaa seisoma-asennosta. Ensimmäisen pentueen emo ei välttämättä tiedä mikä sitä sattuu ja se pyrkii vaihtamaan asentoa ja kurottelemaan mikä siellä ahdistaa. Emo voi myös vinkaista.
Enpä ole onnistunut tänään näkemään ainoatakaan koiraa kameroissa. Pelkkä tyhjä laatikko aina kun avaa liven.
https://areena.yle.fi/1-66676062