Voiko dildosta oppia nauttimaan?
Mä oon aina ollut sellainen että mä en saa mitään tuntemusta ja nautintoa dildosta. Kun siis kulli tuntuu alusta loppuun asti tosi hyvältä pillussa. Jos se tarvii vain harjoitusta. Onko kellekään käynyt näin että on oppinut siitä nauttimaan niin kuin vanhemmalla iällä? Ja en ole saanut orgasmia pelkästä panosta. Jos oppisin saamaan orgasmin dildosta niin eikö sekin kaiken järjen mukaan Voi helpottaa panossa saamista? Klitorista hieromalla sormin ja lelulla on aina saanut helposti ja nopeasti ja useasti peräkkäin. Että sillä lailla ongelmaa Ei ole orgasmin saamisen kanssa kun lukenut että monesti naisten on vaikea saada mitenkään.
Kommentit (25)
Hauskaa löytää vahingossa itse aloitettu ketju minkä on unohtanut. Samalla asialla taas lähdin googlettaa ja vahingossa bongasin tän. En oo sen jälkeen käyttänyt sitä kokeilin yhden kerran. Se siitä opettelusta. Mutta syy siihen on miksi aloin taas tätä miettimään on juurikin sama kuin silloinkin, jatkuva panetus ja puute. Sitä ei vain tahdo aina jaksaa. Klitoris kiihottimella saa helposti ja nopeasti tosiaan orkkuja mutta kun se ei vie kun viisi minuuttia eteenpäin ja taas panettaa. Yhdyntä pitää paremmin jos sitä vain saisi tarpeeksi tai olisi riittävän himokas ja kestävä mies. Seksiä on tarjolla mutta sitä ei vain ole tarjolla riittävästi. Sellainen nopea aina. Tää on oikeasti todella turhauttavaa ja inhottavaa. Siksi pitäisi vain oppia nauttimaan siitä dildosta. Mutta kun se on hankalaa kun sormetuskaan ei tunnu hyvältä. Vain kulli tuntuu hyvältä pillussa.
Mä sanoisin, että kokeile sellaista jossa on kivekset. Itselle oli ratkaiseva tekijä. Eli ei liian pitkä, jotta voi painaa ihan pohjaan saakka, siten pillunsuulle tulee kiveksistä ihana paine, ja siellä ne klitoriksen haarat ovat.
Mä en ollut aiemmin nauttinut dildosta juurikaan. Tuo muutti asian, ja kuten joku sanoi, auttaa myös se että dildon ottaa mukaan vasta kun on jo hyvin kiihottunut, ja on tullut se tarve saada jotain sisäänsä.
Oli itku lähellä kun ekaa kertaa sain orgasmin tuolla! Ihana efekti myös, kun dildoa kääntää siten, että toinen kiveksistä osuu peppureiälle asti, ah!
En koskaan saanut. Koitin isoja ja pientä, erimuotoisia, yksin ja miehen kanssa. Tuntui parhaimmillaankin ihan kivalta, mutta en vaan syttynyt dildoille, vaikka olisin halunnut. Sinällään ihme, kun erikokoiset kalut tuntuvat kyllä hyviltä, todella nautinnollisilta. Saan usein orgasmin pelkässä yhdynnässä, dildon kanssa en koskaan. Joten jätin ne pois seksielämästäni, enkä ole kaivannut. Ikääkin jo 52v, joten tuskin tässä enää homma muuttuisikaan.
Millainen dildo sinulla AP on? Itse en saa orgasmia muulla kuin värisevällä dildolla tai sitten pitää käyttää dildoa ja Wand sauvaa yhtä aikaa.
Ehkä se on enemmän fantasioinnin apu. Kun pillussa on dildo, on helpompi ajatella että siellä on mies.