Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko usea av-mamma hakenut ukkonsa marmariksesta?

Vierailija
23.12.2006 |

ihmettelin siellä käydessäni että suomiakat heti levittää persettään paikallisille ukoille. monet ukot kehui että heillä on vaimo turussa ja silti yrittivät lääppiä. silloin en uskonut, mutta nyt täällä törnmään samaan juttuun. keväällä 04 icmelerissä, joka toinen turkkiköriläs keui että turkulaiset antaa. turkkilainen-turkulainen = sama

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin itse turkissa käydessäni suomalaisnaisten kumman käytöksen myös. Lauma 30-40v naisia yritti mm. riisua väkisin uimahousut rantabaarin komealta tarjoilijalta.. Aika järkyttävää käytöstä.

Vierailija
2/6 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse Tunisiassa käyneenä mietin lähinnä missä häkissä niillä turistialueella ollaan, turistinaiset alasti ja miehiä tarjolla rivissä... Surullista. Thaimaassa sitten naisia tarjolla ja miehet lääpällään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistä taivalta takana jo 11 vuotta, kolme lasta olemme saaneet aikaan.

Sen verran näin ja kuulin Marmariksessa asuessani (7 vuotta), että en ikinä suostuisi siihen, että mies olisi kesät Marmariksessa töissä ja minä lasten kanssa Suomessa. Me olemme perhe, ja asumme saman katon alla. Piste.

Turkulaisista en tiedä, mutta Marmariksessa " tiedettiin" yleisesti että Lahdesta ja Mikkelistä kotoisin olevilta naisilta saa helposti ;) Jos naimisiin haluaa, kannattaa vokotella hieman ylipainoista yksinhuoltaja-äitiä :-O Mutta kaikkein helpoimmin heruu englantilaisilta ja venäläisiltä. Me suomalaiset naiset olemme suorastaan pihtareita heihin verrattuna :)

Vierailija
4/6 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttua tampereennaisista, eli taitavat olla ihan ympäri Suomen, nämä jakorasiat, jotka kuvittelevat olevansa hyvinkin erikoisia, kun paikallinen ukko lirkuttelee I love you. Sieltä sitten tuodaan tuliaisiksi äijä, joka jääkin muijansa elätettäväksi ja viettää aikansa Forumissa, muita naisia vonkaamassa.

Vierailija
5/6 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkokäsityksenä tietysti oli, että kaikki he vonkaavat jokaikiseltä turistilta.

Uskoin tämän miehen olevan erikoistapaus - leijuin pilvissä. Rakastuin tulisesti, suunnitelimme jopa yhteistä tulevaisuutta. Toisin kävi; mies paljastui pahaksi petturiksi. Minä jäin nuolemaan haavojani. Onneksi minulla on ystäviä, jotka ovat auttaneet pahimman yli.

Vierailija
6/6 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on sitä tyyppiä, joka ei käy oikeastaan missään muualla kuin töissä ja kotona. Mutta tunnen niitäkin, jotka rankan työpäivän jälkeen haluavat huvitellakin rankasti, ja käyvät baareissa nuoleskelemassa suomalaista miltei sakkolihaa, vaimojen odotellessa kotona :/ Mutta osaa suomalainenkin mies nuo metkut. Turkkilaisen kanssa täytyy ehkä kuitenkin olla varovaisempi kuin suomalaisen kanssa, omastaan täytyy pitää huoli.

Minä olin tosi varovainen kun aloin suhteeseen turkkilaisen kanssa. Vaadin, että asumme hänen kotimaassaan (pelkän oleskeluluvan metsästäjän luulisi lähtevän lätkimään jo siinä vaiheessa). Halusin asua ensin avoliitossa ja sitten vasta suunnitella naimisiin menoa. Halusin tutustua hänen perheeseensä, ja opiskelin turkin kielen että tiedän mistä puhutaan. Menimme naimisiin 3½ v seurustelun jälkeen, josta 2½v avoliittoa Turkissa. Suomeen muutimme vasta kaksi vuotta sitten, koska halusin synnyttää lapseni täällä. Meillä on tytär 1 v 7 kk ja toinen lapsi tulossa ihan pian (rv 39+4). Sitten perheemme lapsiluku on täynnä, ja voimmekin muuttaa takaisin Turkkiin, muutto on ajankohtainen varmaan ensi kesänä.

Suosittelen kaikille turkkilaiseen lomamatkalla ihastuneille ensin avoliittoa ja tutustumista paikalliseen kulttuuriin. Jos miehellä on hirveä kiire naimisiin ja hinku päästä pikapikaa Suomeen, kannattaa ottaa järki käteen ja pysähtyä miettimään haluaako mies sinut, vai sen mitä kauttasi saa (=päästä Suomeen). On kyllä monia turkkilaisia miehiä, jotka eivät haluaisi Suomeen mistään hinnasta. Omanikaan ei tänne olisi tullut ellen minä olisi sitä vaatinut (ei lapsia, jos en pääse synnyttämään heitä Suomeen).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän