Toukojen aaton aatto
Enpäs huomannut viikonloppupinoa, joten aloittelen tässä joulurauhattomuuden keskellä :)
Eilen tuli viimeinkin kirje HUS:lta, että vauvalla ei ainakaan ole kromosomeissa vikaa eli normaalilta vaikuttaa!! Itkin helpotuksesta, asia oli vaivannut minua oikeastaan enemmän kuin tajusinkaan. Nyt voi keskittyä odotukseen ja alkaa haaveilemaan vauvantuoksuisesta kesästä!
Kaikille rauhallista ja ihanaa joulua!
AatuEetu rv 18
Kommentit (11)
Huomenta vaan kaikille! Meidän ukot lähti hakemaan savukirjolohta torilta.
Täällä nieleskelen palaa kurkusta... ihania uutisia sait keijo.annikki!! :)
Minä myös helpotuin kovasti. Mahtavat uutiset sait näin joulun alla. <3
Alpukka: Meillä myös kinkku uunissa. ;)
Enpä jaksa nyt tämän enenpää kirjotella..
Ihanat ja rauhalliset joulut kaikille toukotaapertajille!!
t:tiitiäinen, poika 2v ja Oiva rv 17+4
Hienoa keijo.annikki, että sait helpottavia uutisia! Ja vielä näin joulun alla, saat rauhassa nauttia nyt joulusta!
Täällä nyt sitten on valmis leipuri-kondiittori, valmistujaiset sujui hyvin, ja kaksi stipendiäkin tuli. Nyt sitten mietin miten saan ajan kulumaan, kun ei enää ole koulua! :)
Masuvauva on liikuskellut melkein joka päivä, ja tehnyt minulle aina iloisen mielen pikku potkuillaan.
Ajattelin vielä suunnata vimpan kerran kauppaan tänään, minulla kun ei jouluvalmisteluja " tarvitse" tehdä. Menemme kinkun ja jouluruokien syöntiin peräti kahteen paikkaan, anoppilaan ja minun vanhempieni luokse, ja sieltä sitten illalla omaan kotiin.
Toivotan kaikille oikein hyvää ja rauhallista joulua!
sämpylä 17+4
Hyvää joulunaikaa kaikille tasapuoilisesti!
Erityisonnittelut ja halaukset Keijo.annikille! Nautihan loppuraskaudestasi oikein täysin rinnoin! :D
Ja onnittelut Sämpyläiselle valmistumisesta! Hienoa!!!
Me jäämmekin joulunviettoon kotiin emmekä lähde ajamaan etelään, kuten oli suunniteltu. Flunssa iski koko perheeseen, joten vietämmekin einesjoulun kotona. On se hyvä, että joulun saa nopeasti kaupasta tarvittaessa! Onneksi masuvaavi jo potkii, joten siitä saa olla kiitollinen!
Oikein rauhaisaa ja mukavaa joulunaikaa kaikille! Raskaana ollessa jouluevankeliumiakin kuuntelee ihan eri korvalla. On se reissu varmaan ollut Marialle tosi kova juttu. Ja synnyttää yksinänsä teinityttönä talliin.
Aitoa jouluiloa!
Mama2006 ja masuvaavi rv18+3
kuitenkin on tullut jäätyä hieman takaalalle. Meillä lapset nukkumassa päiväunia ja täällä olis vielä niin niin paljon tehtävää. Tuntuu että ei saada ikinään valmiiksi kun aina kun saa jonkun paikan siivottua niin lapset ovat jo tyhjentämässä toista kaappia.
Odotan jo huomista jouluaaattoa niin paljon. Meidän perheelle se merkitsee lämmintä perhejuhlaa ja ihanaa saada katsoa kun kaikki ovat niin hyvällä tuullella.
Ja tietysti illan kohokohta lapsille kun joulupukki tulee. Miettisin että miten mahtaa lapset edes ottaa lahjoja kun saavat niitä niin paljon. Joskus kun miettii joulua ja lasten joululahjoja niin tuntuu että pinet ovat yhtä iloisia jos saavat yhden tai kaksitoista lahjaa koska eihän he ehdi edes leikkiä niillä samaan aikaan.
EIlen leiposin karjalanpiirrakoita ja kauliminen laittoi hieman supistelemaan. Sain onneksi nukuttua pitkän aamulla kun isäntä nousi lapsien kanssa ylös aamulla.
pitääkin tässä lpetella ja alkaa työntekoon vielä kun lapset nukkuvat! (=
möhömaha2006 21+1
Ja ihania uutisia olit saanut keijo.annikki, oikein paljon onnea niistä!
Suuren suuri helpotus varmasti koko perheelle ja onneksi saitte tietää juuri ennen joulua, ettei tarvitse enään murehti.
Varmasti paras joululahja ikinä! *halaus*
Tervetuloa joukkoon möhömaha2006!
Nyt rupean nukuttamaan tuota pikku-miestä, miten se onkin niin vaikea saada taas unenpäästä kiinni???!!
Onnipapunen, Käpy 20+4 & " iivari" 1v4kk
Ihania joulu-uutisia keijo.annikilla :)) Ihana kuulla, mahtava joululahja!!
Meillä mies haki tänään tytön kanssa kuuset metsästä ja lapset saivat huoneeseensa pienen pienen oman kuusen. SItä koristellaan kunhan päiväunet ovat takana. Meillä kuusi koristellaan aina aatonaattona, on ihana herätä aattoaamuna kun kuusi säteilee ja tuo joulutunnelmaa aamun pimeyteen :) Itse kävin jo viemässä haudoille kynttilät kun huomenna ei taidata ehtiä, pienten kanssa päivä on niin lyhyt. Kinkku laitetaan perinteisesti yöksi uuniin ja vielä pientä siistimistä ja koristelua lasten kanssa illan mittaan tehdään. Taidan vielä yhden joulukakun leipoa...sitten lienee joulun hyvä tulla. Nyt alkaa tulla jo joulun fiilis, ihanaa! Olen korviani myöten jouluihminen!! Vuoden parasta aikaa ja vuoden paras juhla ehdottomasti. Kun kaikki on laitettu valmiiksi, on kerrankin aikaa viettää laatuaikaa perheen kanssa ja nauttia kiireettömästä yhdessä olosta.
Mahaan kuuluu hyvää, sieltä meidän touko-ihme aina lähettää terveisiä ja muistuttaa itsestään pikku-potkuilla. Mukaavaa kun pahat olotkin ehti jouluksi kadota ja nyt voi nauttia joulusta täysillä.
Ihanaa joulun aikaa kaikille toukotaapertajille :)
Ida-Antonia + touko-ihme 20+4...kai ;) sekä muut naperot :)
Ihania uutisia, saatte huokaista helpotuksesta! Kylläpä tulin hyvälle mielelle kun on mietittyttänyt tuo teidän tilanne.. Nauti nyt raskaudesta niin kuin lupasit;)
Laitettiin äsken kuusi pystyyn (muovi), ja sain hätyytellä poikaa koristeiden kimpusta.. saa nähdä miten kuusen käy vielä:) Kinkku uunissa ja porkkanalaatikon tein aamulla, huomenna teen perunalaatikon jotta se on tuoreena uunista joulupöydässä sitten! Jalat on ihan poikki kun tehtiin tänään vasta kunnon joulusiivous.. täytyy pyytää mieheltä jalkahierontaa kun poika on mennyt nukkumaan.
Oikein rauhallista ja hyvää joulua kaikille!
t: minnis80 rv 17+3
Ehdinpäs minäkin vielä:D
KEIJO.ANNIKKI Suuret onnittelut sinne!!!Mahtavia uutisia!!todellakin paras joululahja varmasti:D kyllä nyt on hyvä joulumieli!!!!:)
SÄMPYLÄINEN Onnea valmistumisen johdosta!!!!!:D
mitäs vielä oli.....unohdin! oon ollut ihan sekava näiden jouluhömpötysten ja kiireiden keskellä,joten eipä ihme et nytkin pää lyö tyhjää! taidan poistua ja toivotella vielä kaikille oikein RAUHALLISTA JA LÄMMINTÄ JOULUMIELTÄ!!!!!!!!Voikaahan hyvin!!!!!!
toymama 19+1
Aamulla mies pääsi yövuorosta ja pyysi että haen sen kotiin, kun mein auto oli ollu mulla... Mä lähdin aamuvarhain köröttelee hakee sitä. Koko ajan oli semmoinen huono olo. Sitten alkoi sattua kuukautisten lailla. Se ei menny puoleen tuntiin ohi, niin soitin päivystykseen ja kysyin, mitä nyt tehdään. Ne yhdisti puhelun jonnekin muualle, luulin äitipoliksi, ja ne käski tulla käymään. No lähdettiin äitipolille. Siellä täti meinasi nauraa mun ulos. " Ei noilla viikoilla (rv18) vielä tänne tulla ilman ajanvarausta, te tulette tänne vain ennalta sovittuun ultraan, ja myöhemmin vasta tämä päivystää teitä varten" . No mä väänsin itkua ja kysyin että mihin me mennään. Mies oli onneksi mukana... No käskivät mennä naistentautien puolelle, ja sieltä löytyikin tietoa siitä että olen soittanut. Vastaanotto oli tosi ihanaa ja hoitajat erittäin mukavia!
Niskapoimu-ultrassa (rv12) jo totesin miehelle, että aika tympeää porukkaa täällä äitipolilla on töissä, ja nyt kun menin " hoitamaan asiaani" eri osastolle, ero oli todella huikea! Ystävällisen kohtelun lisäksi positiivista oli se, että kaikki oli hyvin ja olin hermostunut suotta:) Ekaa kertaa kun on asialla, ei aina tiedä mitkä nipistykset ja kipuilut on normaaleita...
Paljon paljon onnea ja iloista joulunaikaa keijo.annikille!! Mahtava uutinen. Todella ihana juttu, varmasti osaat nauttia ja arvostaa loppuraskautta aivan uudella tavalla!!
Paljon onnea myös valmistuneelle sämpyläiselle! Ja työntäyteisiä vuosia:)
Hyvä että Amalla oli kaikki hyvin. Harmi että sait tuollaista kohtelua äipolla.. tosi kurjaa. Ei niitten nyt tuollaisia tarttisi olla..tulisi ymmärtää että kaikki kivut otetaan vakavasti ja niitten selvittämisen perässä juostaan vaikka kuuhun asti:)
Koristeltiin tuossa kuusi ja huomista odotellen kuin pikkulapsi:)
ILOISTA JOULUA KAIKILLE!!!
palataan taas joulun jälkeen:) Mirage 20 tasan
Ja olihan täällä!!! Ja vielä noin ihania uutisia!!! Paljon Onnea keijo.annikki!!! Oli varmasti paras mahdollinen joululahja! Tuli todella helpottunut olo itsellekkin, kun luin että kaikki onkin vauvallasi hyvin! Oikein suuret onnittelu-halit siis sinulle!!! =)
Kinkku on uunissa ja rauhallisin mielin jo nautiskellaan joulun tulosta..
-Alpukka rv20+6 & " Pinsku"