~*~*~ENSIKOIDEN joulunaika 23.12-26.12~*~*~
Pystyttelin taas pinon.. pärjätään varmaan yhdellä nämä joulunpyhät kun ei varmaankaan ole kamalan aktiivista kirjoittelua :) Kaikki taitaa olla jo nyt joulun vietossa :)
Kommentit (30)
[color=fuchsia]Minäkin toivottelen kaikille oikein mukavaa ja rauhallista joulua!![/color]
[color=blue]Ja niitä plussauutisia odottelen!!! :) Tulkaahan kertomaan tilanteet![/color]
[color=fuchsia]T. Juli[/color]
...kaikille ensikoille! Varmaan moni on jo matkustellut kuka minnekin perheiden luokse. Itse olen menossa miehen vanhempien luo aatoksi, ja Suomeen pääsen sitten vähän myöhemmin.
s-k : harmin paikka tuo nega, mutta älä lannistu! Ensi kuussa sitten! Nyt saat ainakin juoda glögiä hyvin omatunnoin.
Pariisitar: Marrakech on tosiaan Marokossa, ja aika jännä paikka olikin. Hyvin tuli syötyä (ja halvalla!), ja tietty sieltä soukista tarttui mukaan kaikenlaista huivia ja muuta... Tarkoitus oli antaa niitä lahjoiksi, mutta kun ovat niin hienoja että tekisi mieli pitää ne kaikki itse!
Joku kyseli jouluruuista: itse en ole niin kinkun ystävä, mutta kyllähän se kerran vuodessa menettelee. Tykkään erityisesti kalasta, kaikista kylmistä kaloista joita meidän perheessä syödään (silakoita, mätiä, graavikalaa piparjuurikastikkeella...). Täällä Ranskassa ei ole mitään varsinaista perinnejouluruokaa, usein on hanhenmaksaa alkuruuaksi ja sitten kaikenlaista juhlavaa ruokaa. Jälkiruuaksi tietenkin juustoja, nam, ja sitten jouluhalkoa (joka on sellainen aika tuhti kakku). Onneksi meillä se on usein jäätelöstä tai jostain kepeästä hedelmämoussesta tehty versio.
Nyt taidan vetäytyä päikkäreille, ja hoitamaan tätä armotonta flunssaa jonka sain ilmeisesti siellä Marokossa. Jotenkin elättelen toivoa raskaudesta (menkkojen pitäisi alkaa tapaninpäivän tienoilla mutta vaikea sanoa, kun on eka pilleritön kierto), enkä oikein uskalla ottaa flunssalääkkeeksi teetä ja panadolia kovempia aineita...
Muutama päivä taas meni etten päässyt tänne seuraanne. Tai siis lähinnä en ole jaksanut avata tietokonetta. Tässä on ollut niin kauheeta säpinää tää loppuviikko. Onneksi nyt saa jo rauhoittua ja huomenna ei tarvi enää lähteä yhtään mihinkään.
Hätäisesti yritin lukea parin päivän pinot, mutta enpä enää muista mitä kaikkea piti kommentoida (enkä jaksa alkaa uudestaan kahlaamaan pinoja läpi).
Jouluplussia kaikki kovasti odottavat. Periaatteessa olen vielä mukana siinä joukossa, jotka niitä voivat saada. Eli siis tätiä ei ole näkynyt. Käytännössä JOULUplussaa en saa, koska testit on taas kaupassa, enkä sinne (siis kauppaan) ajatellut enää huomenna lähteä. Joten jos sitten sitä uudenvuodenplussaa odoteltaisiin, sillon tarvii viimestään testata.
Kyllä taitaa tuo mielikuvitus olla aina suurimpien oireiden takana. Kun oikein piinailee, huomaa vaikka mitä oireita. Nyt on ollu tosiaan kauhee kiire muutaman päivän, nin etten ole ehtinyt lainkaan miettiä näitä vauvajuttuja, joten ei ole ollut kyllä mitään oireitakaan. Vaikka, toisaalta, eikö sen tädinkin pitäisi tulla herkemmin silloin kun stressaa... Nooh, jatketaan piinailua...
hannnah kp 32/40-56-?
Ensimmäiseksi piti tulla kertomaan teille. Tein aamulla acon10 testin ja selvä plussa tuli oli melkein sen kontrolli viivan kanssa yhtä punainen.
Jotes kiitti vaan niina kun pidit junaa asemalla ja otit minutkin mukaan:) Tunnelma on ihan outo ei oikeen voi ees tajuta. Mut eikus muutkin mukaan samaan junaan:)
Hyviä ja rauhallisia jouluja kaikille!
T:Dizku
Dizku83:han sai loistavan joululahjan! :D Itse olin suorastaan ilahtunut, kun joku tuolla aiemmin minut muisti oikein nimeltä mainita. :)
Tässä odottelen kuukautisia alkavaksi, nyt on kp. 31 - tosin mitään kiertopäiviä ei kai tässä vaiheessa voi laskea, vielä voi mennä neljäkin viikkoa kuulemma. Olin perjantaina jälkitarkastuksessa (siis keskeytynyt keskenmeno ja kaavinta reilu 4 viikkoa sitten), siellä todettiin, että kaikki on ok. Taas kyseltiin ehkäisytarpeesta ja mua ketutti. Olenkin tämän jo aiemmin täällä kertonut, mutta silloin ko. aikaa varatessani, varausta hoitanut henkilö luuli, että minulle on tehty abortti (sanoin tätä ennen kyllä, että keskenmenosta johtuen olin kaavinnassa) ja ehdotti, että jos sitten hoidettaisiin sinun ehkäisyasiasi kuntoon.
Joo, no se siitä, takaisin joulutunnelmiin. Tunnelmallista joulua kaikille!
Piti vain tulla toivottamaan
[color=red] Hyvää ja rauhallista joulua kaikille enskoille [/color]
En oo päivien pinoja kerenny vielä lueskelemaan mutta ainakin DIZKU oli saanut hyviä uutisia, onneksi olkoon :) Niin ja NIINA oli myös mukavia joulu-uutisia, onneks olkoon. Kertokaahan sitten kun teidät saa päivittää plussanneeks esittelypinoon.
Täällä oon kotosalla " lomaillu" , kiirettä toisin sanoen on pitäny. Tänään sain hetken olla yksin kotosalla ja rauhan koneella, joten käytin tilaisuuden hyväksi ja heti tänne.
Rouvavauva: Hyvä, että jälkitarkastuksessa kaikki oli kunnossa. Aika jännää, että ne rupee jotain ehkäisyjuttuja kertomaan, koska kyllähän niitten papereista pitää nähdä mikä tilanne on ollu. Toivon mukaan pian pääsette uuteen yritykseen, ellette ole sitä jo aloittaneet.
Mä pahoittelen, etten kerkeä enempää kommentoimaan ja lueskelemaan edellisten päivien pinoja. Sitten taas ku oikein kotiin palailen. Mamma jätti mulle pienen pinon hommia tehtäväks vielä näin aamulla joten taitaa olla parasta tehdä ne ennen ku palaa..
[color=red] *Vilkuttelee* Julille, Rouvavauvalle, s-k:lle, Ceriselle, Nuutille, MaryRoselle, Niinalle, Dizkulle, Hannahille, Fiuulle, Saikulle, Pariisittarelle, Hätähousulle, Katalle, Hermonielle, Mewelle, Buuffalle, margelle, maitikalle, hapölle, Aqualle, Nellamaijalle ja kaikille muillekkin kenet unohdin mainita.
Peipposkalle *hei* kyllähä me siut muistetaan :) [/color]
-Sara-Maria-
Ihania uutisia täällä: DITZKULLE onnittelut- ehdit kuin ehditkin mukaan plussajunaan, matkalle o-puolelle. Lämpöiset onnittelut:) aivan upia joululahja:)
Peipposka, muistan kyllä Siut, kiva kuulla hyviä uutisia sieltäkin suunnalta:) Mukavaa Joulun aikaa!
Cerise: Marrakechissa oli varmaan couscousta, olikos? Itse olen haksahtanut siihen, söin sitä paljon Pariisissa latinalaiskorttelin tuntumassa, ja ihan täällä Suomessakin sitä tulee tehtyä usein:) Nam! Koskapas suuntaat tänne Pohjoiseen lomalle? Miten joulua vietetään Ranskan maalla?
Pariisitar toivottaa Kaikille Enskoille Kaunista Aattoiltaa- ja hypätkäähän nyt mahd. moni vielä mukaan plussajunaan, jookos:) Nyt takaisin töihin...
Lämpöhalein ja rakkain ajatuksin,
Pariisitar
Ja hyvän joulun toivotusten lisäksi pääsee onnittelemaan Dizkua plussasta! Ihanaa!
Itse jo tuossa aamuyöstä epäilin tädin olevan tulossa, kun kyttäilin uunissa kypsyvää kinkkua. Nukuttuani pari tuntia lisää, olivat kaikki tätituntemukset taas kadonneet. No odotellaan nyt tapahtuuko tässä piinailussa yhtään mitään uutta.
hannnah kp 33/40-56-?
Nopeesti tulin lukemaan kuulumisia ja ihania uutisiahan täällä onkin.
Eli Dizkulle onnitteluhalit plussasta!! Ihanan joululahjan saitkin =)
S-k, harmittaa sun nega =( Koitahan kuitenkin jostain löytää se joulumieli.. Halaus sinulle!!
Täällä valmistaudutaan töihin lähtöön, ihan kiva fiilis. Saunotaan vielä ensin.
Kp;t on 26/28-32. Ei mitään kummempia oireita eli ihan vaan odotellaan mitä joulu tuo tullessaan ;)
Kaikille ihanille enskoille toivottelen oikein rauhallista ja mukavaa joulun aikaa!!!
Halauksin hermione
[color=red]Oikein mukavaa ja rauhallista Joulua kaikille enska kamuille =)
[b]Dizku[/b]: mahtavan joululahjan saitte oikein kovasti onnea odotus matkaan!
Plussa pölyisin terveisin Hapö[/color]
[color=fuchsia]Dizku: Siis aivan mieletön uutinen!!! :) Aivan ihanan joululahjan saitte. Onneksi olkoon!!! :) Tästä ne jouluplussauutiset alkaa! :)[/color]
[color=blue]Mites joulut on mennyt? Täällä on saunottu ja syöty. Kohta lähdetään anoppilaan jonne tulee miehen veli perheineen ja joulupukki! :)[/color]
Onnea Dizku, ja hyvää aaton viettoa kaikille.
ja rauhallista ja rakkaudentayteista joulupyhaa kaikille ensikoille!
nuutti
onnea Dizkulle maailman upeimmasta joululahjasta!
Ihanaa Joulupäivää kaikille ja tosi paljon onnea Dizku plussasta!!! Parhaat lahjat ovat sellasia joita ei voi kääriä paperiin :)
Pidetään kaikki tätsä poissa joulunpyhät ja mieluusti paljon pidempäänkin.. Täytyy jatkaa töitä, viettäkäähän kaikki rentouttavaa aikaa! T: Fiiu
Tääläkin tuli se paras joululahja eli plussa :) Eilen aamulla testasin ja selvä oli viiva. Mammaksin erikoisherkällä tein testin. On tosi sekava olo kun ei tätä meinaa uskoo todeks, pulssi hakkaa koko ajan normaalia kovempaa. Huh.
Onnea myös Dizkulle pluussasta. Meitähänlähtee sinne o-puolelle nyt oikein urakalla :) jospas vielä muutama saataisiin uuteen vuoteen mennessä mukaan. bdbdbdbd
Huomena koitain ehtiä tänne vähän pidemmäksi aikaa. Vilkutuksia kaikille.
t:Buuffa
[color=fuchsia]Ainakin BUUFFALLA sujui ja sai maailman parhaan joululahjan!! Siispä ONNEKSI OLKOON!! Aivan ihana uutinen!!! :)[/color]
[color=blue]Nyt on enskoilla oikea tahti plussaamises ja aivan ihana joulu saatiin, niin monta plussaa on tullut! :) Pitäkäähän muutkin täti loitolla ja ilmoitelkaa plussauutisia!!! :)++++++++++++++++++++++[/color]
Onnittelut myös Buuffalle parhaasta joululahjasta!!!
Mä yritän päästä tuohon samaan plussajunaan mukaan vielä uudenvuoden alla, toivottavasti mukaan mahtuu vielä.
hannnah
Hienoa Buuffa, ihania uutisia! Suuret onnittelut ranskanmaalta.
Itsellä tuntuu nyt alavatsassa vähän siltä, että menkat alkaa huomenna... Vähän harmittaa jo etukäteen. No, toisaalta gyne sanoikin että eka kierto olisi hyvä antaa mennä ennen raskautumista pillereiden jälkeen, ja olishan se ekasta kierrosta ollutkin aika uskomatonta. Mutta enpä heitä vielä hanskoja tiskiin ennen kuin siihen on syytä, ja onneksi on matka Suomeen edessä niin harmit ja stressit unohtuu!
Nautinnollista ja rauhallista joulua enskoille!
Toivottavasti jouluplussia löytyisi monesta paketista ++++++
Halein Live