Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääkö mun mies?

Vierailija
23.12.2006 |

Se on ollut taas päiväkausia työpaikalla, siis yötä päivää. Ja sitten tekee paljon ulkomaanmatkoja työn merkeissä...

Meillä on kotona seksiä ehkä kerran puolessa vuodessa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraa merkkkejä...

Onko miehesi nukkavieru vai edustava?

Hoitaako hän itseään?

Tuoksuuko hieltä vai partavedeltä?

Onko potenssoongelmia ollut?

Onko työnarmonaani?

Tuleeko hänelle salaisia tekstiviestejä/ nimettömiä kirjeitä ym?

Miten hän kohtelee sinua/ puhuu sinulle- ystävällisesti vai tiuskien.

TUOKO KUKKIA LIIAN USEIN= huono omatunto...

Vierailija
2/4 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi nukkavieru vai edustava?

Hoitaako hän itseään?

Tuoksuuko hieltä vai partavedeltä?

- On aina ollut edustava ja hoitanut itseään, ei tuoksu koskaan hieltä....

Onko potenssoongelmia ollut?

- No ei varsinaisia, mutta ei ole koskaan ollut mikään erityinen seksitaituri, nyttemmin kyllä seksitaidot on kummasti parantuneet silloin harvoin kun sitä harrastetaan...

Onko työnarmonaani?

- On, on ja on

Tuleeko hänelle salaisia tekstiviestejä/ nimettömiä kirjeitä ym?

-Avaan ja luen kaikki hänen postinsa hänen luvallaan, kun hän ei itse niitä viitsi hoitaa. Tekstareista ja sähköposteista en tiedä yhtään mitään...

Miten hän kohtelee sinua/ puhuu sinulle- ystävällisesti vai tiuskien.

TUOKO KUKKIA LIIAN USEIN= huono omatunto...

-On aina tiuskinut ja arvostellut, kukkia ei ole tuonut kertaakaan 14 avioliittovuoden aikana (eikä seurusteluaikanakaan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kyllä muistaa, että syynä käytökseen voi olla ihan työkiireetkin.

Minä alkaisin epäillä, jos miehen seksitaidot yllättäen paranisivat monen vuoden jälkeen. Samoin epäilisin, jos hän yllättäen olisi tavallista kiltimpi tai toisi lahjoja/minun herkkuja mukanaan jostain matkalta tms.

Huoliteltu olemus voi liittyä ihan työnkuvaan, joten siitä en mitään päättelisi. Itsekin olen aika huoliteltu töissä. Samoin moni firmamme miehistä.

Hänellä voi olla toinen sähköpostiosoite rakastajaa varten, joten ei ihme ettei tuohon sähköpostiin mitä itsekin saat availla ja lukea tule mitään epäilyttäviä posteja. Ne tulevat sitten toiseen meiliin tai tekstareilla. Onko kännykkä AINA miehesi mukana? Tarkoitan että ottaako lenkille ja suihkuunkin mukaan? Jos niin epäilisin kyllä aika paljon.

Vierailija
4/4 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti naisen vaisto on usein oikeassa. Oletko koskaan kysynyt, että onko miehelläsi joku toinen? Tämmöiseen kysymykseen vastaaminenkin kertoo usein aika paljon.

Pitääkö miehesi kännykkää äänettömänä kotona? Ottaako kännykän mukaan esim. roskien vientiin?

Onko miehelläsi uusia tuttavuuksia, joita et tunne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi