Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä ikätasoisesti kohtuutonta 6-vuotiaalle?

Vierailija
12.09.2023 |

Isäpuoli oli hoitamassa lapsia 3v. ja 6v. Oli kuitenkin mennyt makkariin nukkumaan ja laittanut ovenkin kiinni. Nuorempi lapsi oli löytänyt isäpuolen maahan pudonneen unilääkkeen ja syönyt sen. Joutui vatsahiuhteluun. Isäpuoli syyttää tapahtuneesta 6v. lasta ja hänen mielestään isomman lapsen olisi pitänyt huolehtia pienemmästä. Minusta on kuitenkin kohtuutonta syyttää toista lasta tapahtuneesta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todellakin kohtuutonta

Vierailija
2/8 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä menee ihan sanattomaksi. Tiedät itsekin, että mies on syyllinen tapahtuneeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa.

Vierailija
4/8 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen tapahtuma ei ole uusi, vaan olen itse toinen noista lapsista.

Vierailija
5/8 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäpuolen vika totta kai.

Vierailija
6/8 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mies väsynyt edellisillan riennoista? Missä lasten oikeat isät olivat ja heidän vastuunsa? Jokainen hoitaa omat kakaransa.

Vierailija
7/8 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin kohtuutonta. Ensinnäkin 6-vuotias ei todennäköisesti ymmärrä maasta löytyvän pillerin vaaraa. Toiseksi vaikka 6-vuotias pystyy jossain määrin pysäyttämään huomaamansa vaarallisen tilanteen, niin häneltä ei voi odottaa että hän tarkkailisi tapahtumia mitenkään aktiivisesti. Kolmanneksi lattialla olevan pillerin syöminen on niin huomaamaton tapahtuma että edes aikuiselta lastenhoitajalta ei olisi virhe jos se jäisi huomaamatta, vaan virhe on sen ihmisen joka pillerin jätti lattialle.

Vierailija
8/8 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen tapahtuma ei ole uusi, vaan olen itse toinen noista lapsista.

Kysymyksesi typeryyden perusteella, et osaisi toimia tilanteessa aikuisenakaan eri tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän