Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jouluihminen?

Vierailija
11.09.2023 |

Minulla se menee siinä sivussa. Vietän kyllä muiden mukana. Mutta joulumakeiset syyskuussa ovat järjettömiä.

Minulle joulu on kaupan valmiit laatikot, valmis kinkku ja joululiina pöydällä ja konvehtirasia. minimaalisella vaivalla ja määrällä joulun tuntu. Sitten eteenpäin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todellakin. Joulumusiikki, kynttilät, jouluvalot, glögi... Ihanaa aikaa. Kohta sitä saa alkaa viettää, ainakin me innokkaimmat.

Vierailija
22/30 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todellakin. Joulumusiikki, kynttilät, jouluvalot, glögi... Ihanaa aikaa. Kohta sitä saa alkaa viettää, ainakin me innokkaimmat.

Vietitkö eilen satasta ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joulussa mitään vikaa ole, mutta järjetön hössötys joulun ympärillä on ärsyttävää. 

Vierailija
24/30 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jouluihminen. Säästösyistä olen jo ostanut ensimmäiset lasten joululahjat. Rahaa ei ole paljon, mutta lapsille haluan tarjota kunnon joulun. Siispä lahjoja ostelen monta kuukautta. Kuuset ja koristeet tulee meille joulukuun alussa ja loppiaisena pois!

Vierailija
25/30 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku siinä ahdistaa! Hirveä hössötys parin päivän takia. Joulukorttejakaan ei kukaan enää lähetä, ei viestitä tai soita. Viime jouluna päätin että haluan jouluksi pois täältä.

Vierailija
26/30 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Vietän joulun hyvin minimalistisesti ja vähäeleisesti. Käyn kirkossa ja ehkä kauneimmissa joululauluissa. Kotiin laitan muutaman koristeen. Ja läheisille ostan muutaman lahjan. Jouluherkuista kelpuutan vain lanttulaatikon ja suklaan.

Vierailija
27/30 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän joulusta. Silloin vietän minulle kaikkein Rakkaimman syntymäjuhlaa.

Vierailija
28/30 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo hankkinut ja tehnyt ison osan lähisuvun joululahjoista. Osa on jo paketissakin. Kohta alkaa joulukorttiaskartelut. Olen luonnosta hankkinut aineksia. Marjat on poimittu pakastimeen joulun jäädykkeitä ja kakkuja varten. Kaapit siivosin jo kesällä, kun oli aikaa, ettei jouluruuhkassa tarvitse. Joulumatot pesin kesällä mattolaiturilla. Eli kaikenlaista olen puuhannut jo joulun eteen. Isommat siivoukset, leipomiset, ruuanlaitot jne hoidan marras-joulukuussa.

Vierailija
29/30 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinamiesten juhla. Hyi.

Vierailija
30/30 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosia sitten olin mutta nykyisin joulusta on kadonnut taika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi