Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Samanlainen koti kuin kaikilla muilla. Onko teillä?

Vierailija
11.09.2023 |

Järkyttävää, kun sitä ajattelee.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme kiusaamista tämäkin. Leimataan ihmiset sen perusteella millainen sisustus heillä on.. 🙄

En mä ainakaan leimaa. Mutta meillä on koti, jota pitää remontoida. Sitä hommaa on paljon. Sillä tavalla oon laiska, että uuteen remonttiin en halua ryhtyä ennen kuin on pakko. Pitää siis valita ratkaisuja, jotka kestävät aika eivätkä viittaa liikaa johonkin tiettyyn trendiin.

nro 15

Tuskin juuri sinua tarkoitettiin. Mutta onhan se typerää arvostelua kun naureskellaan jonkun valkoiselle kodille. Jokaisen koti on sellainen kun asukas/asukkaat siitä itse haluaa. Miksi sitä pitää tuntemattomien arvostella?

Juuri näin. Mullakin on valkoinen sohva, koivupuuta ja valkeat verhot ja seinät vaaleat. Oma mieleni lepää vaaleissa ja neutraaleissa väreissä.

Joku toinen sisustaa rohkeissa väreissä tai pistää mustavalkeaa joka paikkaan. Mitä sen on väliä? Kunhan oma mieli huokaisee syvään kun pääsee kotiin ja saa nostaa jalat sohvalle.

Minulla on mustaa, valkeaa, harmaata ja beigeä. Jos joku ei tykkää niin se on hänen henkilökohtainen helvettinsä. Kotini on minun näköinen.

Vierailija
42/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On samanlainen. Joskus yritetty jotain tosi omaperäistä ja niin erilaista ettei sitä jaksa kauaa katsoa. Esim. vessanpönttö keittiön kulmassa oli tosi erilainen mitä muilla ei ole, mutta ymmärrätte varmaan että ei toimi jos vieraita tulee. Sama kuin nakattiin kaikki tuolit ja sohvat kierrätykseen, oli huikeen avaraa mutta ei sekään loppupelissä toiminut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla