Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Samanlainen koti kuin kaikilla muilla. Onko teillä?

Vierailija
11.09.2023 |

Järkyttävää, kun sitä ajattelee.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kaikkien muiden kodeissa käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko. Aika monet harrastavat sisustamista, minä en. Sen sijaan ne vähät tavarat mitä omistan, on hyvin tavanomaisia, paljon Ikeaa.

Vierailija
4/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että samanlaista asuntoa löytyy keneltäkään.

Vierailija
5/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoista ja harmaata, beessillä ja mustalla sävytettynä. Rohkeimmat heittää marimekon mustavalkoisen unikko-tyynyn sohvalle ja sitten instaan kuva, toiset samanlaisen kloonikodin omistajat kehuu kilpaa hyvästä sisustusmausta.

6/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Ei valkoista valkoisella, ei harmaata sivaanisohvaa eikä mustaa keittiötä saarekkeella.

Vierailija
7/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai aika harvalla tällainen koti kuin tämä. Pientä ja pelkistettyä.

Vierailija
8/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei harmaata mustaa eikä valkoista, eikä beigeäkään

Vierailija
9/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen koti muilla sitten on? Minä olen omani sisustanut itselleni, en muille. Enkä yhtään ainutta sisustuslehteä ole siihen tarvinnut, mutta kirpparit ja kiekkarit kyllä läpi käynyt.

Vierailija
10/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai kun lapset sanoo, että miksi meillä ei voi olla samanlaista kuin muilla. Kun olen kysynyt millaista, niin uutta, valkoista ja mustaa. Meillä on värejä ja antiikki huonekalut.

Vierailija
11/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei olisi niin tylsää kuin valkoinen koti. Elämässä pitää olla värejä.

Vierailija
12/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skandinaavinen pelkistetty sisustus kertoo mielikuvituksettomista laumasieluista. Oma kotini ei muistuta kliinistä hotellihuonetta. Se on persoonallinen ja minun näköiseni.

Vierailija
13/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normiasunto ja kalustettu vanhoilla huonekaluilla. Joku väitti, että on mummotyyliä.

Vierailija
14/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen koti muilla sitten on? Minä olen omani sisustanut itselleni, en muille. Enkä yhtään ainutta sisustuslehteä ole siihen tarvinnut, mutta kirpparit ja kiekkarit kyllä läpi käynyt.

Harmaata, mustaa, valkoista ja beigeä, pelkistettyä, väljää, mahdollisimman vähän tavaroita. Jos on liikaa värejä, tulen hulluksi.

Vierailija
15/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, ei ole. Mä seuraan sisustustrendejä, jotta tiedän, mitä välttää.

Vierailija
16/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö koti sisusteta itseä varten, mitä väliä sillä on onko jollain samanlaista? Ei kenenkään mielipide ole se ainoa oikea, yksi tykkää kliinisen valkoisesta, toinen laittaa siihen mustaa, harmaata tai beigeä ja kolmas sisustaa kaikilla sateenkaaren väreillä. Yksikään ei ole väärä valinta.

Vierailija
17/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kiusaamista tämäkin. Leimataan ihmiset sen perusteella millainen sisustus heillä on.. 🙄

Vierailija
18/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahah, ei ole. Mä seuraan sisustustrendejä, jotta tiedän, mitä välttää.

Haha ja luulet olevasi uniikki lumihiutale?

Vierailija
19/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole yhtään harmaata huonekalua. Mustia huonekaluja on vain teinipojan huoneessa.

Vain valkoisia huonekaluja on kahden tytön huoneessa, mutta kummankaan seinät ei ole valkoisia eikä harmaita.

Keittiö ei ole musta, eikä saunassa ole lasiseinää. Ei yhtään Marimekon tyynyä, ei yhtään teksitaulua. Mutta on kyllä ryijy, ja on Marimekon astioita. Ja on saareke ja rimakatto, kuten monella muullakin.

Mutta uskallan väittää, että meidän koti on tosi kaunis ja kiva.

Vierailija
20/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kiusaamista tämäkin. Leimataan ihmiset sen perusteella millainen sisustus heillä on.. 🙄

En mä ainakaan leimaa. Mutta meillä on koti, jota pitää remontoida. Sitä hommaa on paljon. Sillä tavalla oon laiska, että uuteen remonttiin en halua ryhtyä ennen kuin on pakko. Pitää siis valita ratkaisuja, jotka kestävät aika eivätkä viittaa liikaa johonkin tiettyyn trendiin.

nro 15