Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Ainolan Kauneusklinikasta (Helsinki)?

Vierailija
11.09.2023 |

Soittivat ja tarjosivat ilmaista kasvohoitoa. Kun menin, se oli pelkkää pakkomyyntiä lähes 3000 euron kasvohoitosarjasta. Koko paikka vaikutti todella epäilyttävältä. Onneksi olen viisikymppinen nainen, joka osaan pitää puoleni. Mutta jollekin heikompiluonteiselle olisi varmasti ollut vielä vaikeampi kokemus. Ihan järkyttävää, että noin voidaan toimia. Kasvohoito oli vähän sitä ja tätä ja mukaan sai kaksi ampullia. En edes viitsinyt kysyä, mistäköhän rekisteristä saivat alunperin yhteystietoni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittivat minullekin mutten lähtenyt. Sanoin vaan että kiitos en tarvitse palveluitanne, en silloin tajunnut kysyä mistä saivat numeroni. Vilkaisin nettisivuja kyllä ja totesin etten todellakaan tarvitse noita palveluja.

Vierailija
2/7 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidille myytiin sieltä joku monen tonnin ihonhoitosetti :( Ihan karmeeta pelleilyä, soittelevat kylmäsoittoja ja tarjoavat ilmaista kasvohoitoa ja painostavat sit ostamaan tuotteita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö vieläkään tiedä tätä?

Vierailija
4/7 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa välttää. Mitään hoitoa ei edes saa, pelkkää painostusta tuotteiden ostoon.

Vierailija
5/7 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äidille myytiin sieltä joku monen tonnin ihonhoitosetti :( Ihan karmeeta pelleilyä, soittelevat kylmäsoittoja ja tarjoavat ilmaista kasvohoitoa ja painostavat sit ostamaan tuotteita. 

Tätä juuri ajattelin siinä kosmetologin lavitsalla maatessani, että sillä painostuksella moni fiksukin ihminen voi erehtyä sopimuksen tekemään. Olen pahoillani äitisi puolesta.

Ap

Vierailija
6/7 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö vieläkään tiedä tätä?

Minä en tiennyt. Voisikohan tälle huijaamiselle tehdä jotain?

Ap

Vierailija
7/7 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän