Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin aikaan saunotte jouluaattona?

Vierailija
22.12.2006 |

Meidän talossa on kaksi saunaa, toinen lämpenee miehille ja toinen naisille ja ne ovat päällä 12-20. Itse menen saunomaan heti klo 12. Sillon kun asuin vielä kotona, niin saunottiin iltapäivällä, ei koskaan illalla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunoa aamulla/aamupäivällä. Ehkä lapsuudessani tehtiin niin. Mieheni kotona saunotaan illalla ja suoraan saunasta aletaan syömään..En tykkää yhtään tuosta tavasta, koska mielelläni en istu juhlapöytään saunanpunaisena ja oloasussa.

Vierailija
2/5 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukotutti. Sitten oli aikaa pukeutua ja katsoa lastenohjelmia :). Jatkamme tätä perinnettä eli viimeistään seitsemältä ollaan jo saunomassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenikään mennä naapurinämmien kanssa saunaa, yäk. Mieheni kanssa mä haluaisin saunoa. Joten!

Vierailija
4/5 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aamusta saunaan, jos minä saan päättää. Anoppilassa mennään iltapäivästä ja jouluateria syödään punaisena ja kalsareissa. Jouluvalokuvia ei kehtaa ulkopuolisille näyttää. Uskokaa tai älkää, mutta kaikkeen tottuu. Tunnelma kuitenkin ratkaisee ja siinä ei (juuri) koskaan ole ollut mitään vikaa.

Vierailija
5/5 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme sauno ollenkaan emmekä muulloinkaan, koska sauna on ollut mieheni tavaroita täynnä jo vuosikausia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan