Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tunnettu myöhästelijänä

Omg myöhästely diagnoosi
11.09.2023 |

Itse kun olen ollut tuollaisen laajamittaisen gang stalkingin kohde, niin kaikki mahdolliset negatiiviset piirteet, mitä ikinä voisi ajatella on otettu tarkasteluun.

Kaiken huippu oli se, että myöhästelyjä on jopa tahallisesti sabotoitu, vaikka olenkin myöhästelijä, ehkä piirun verran keskivertoa enemmän, se ei riittänyt ihan paheksuntaan. Jotta saadaan huhut todeksi pitää aina vähän sabotoida eks niih? Kaiken hauskinta oli, kun taksi kutsu sabotoitiin (tuli n. 50 min. kutsusta) myöhästyin oikein reilusti tapaamisesta henkilöiden kanssa, joille oli selitetty ja juoruttu ummet ja lammet "äidin" kummallisuuksia, jotka suurin osa jopa valheita ja sabotointeja.

Jotkut ehkä paljastui sellaisiksi, jotkut ehkä ei.
Ja tämäkin tunnettu myöhästelijä ei kyllä myöhästynyt laivasta tai lentokoneesta oman myöhästelyn takia, vaan ihan puolueettomasta näkökulmasta tarkasteltuna on ollut ihan toisen aikuisen vika nuo vakavat myöhästelyt.
Joku supissut suu vaahdossa, että kun se on joskus ollut myöhässä joltain sukulaistapaamiselta ja idarit ottaa kaiken juuri niin. Juu, ei se kunnioita aikaa ollenkaan ja anna mä arvaan. Tuo toinen, joka käy työssä, eikä myöskään myöhästy sieltä paljon koskaan, mutta joka oikeasti oli syypää esim. laivasta ja lennon myöhästymisestä, on se, joka tunnetaan kunnollisena aikaa kunnioittavana henkilönä tirsk.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Olen yleensä se, joka on paikalla etuajassa.

T: tuntematon

Vierailija
2/2 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä tapamyöjästyjiä, itse olen aina ajoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä