Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin käytät varpaitasi? Minä käytän esineiden poimimiseen. Onko se tavatonta?

Vierailija
11.09.2023 |

Minulle on ihan normaalia, että kun pitää poimia lattialta esine, tartun siihen varpailla ja nostan käteeni. Säästää selkää, kun ei tarvitse kumarrella. Tietysti kaikkiin esineisiin ei saa hyvää otetta varpailla, mutta ne mihin saa. Onko se ihan outoa vai tekeekö muutkin näin? En ole nähnyt kenenkään muun harrastavan tätä.

Käytätkö ylipäätään varpaita muuhun kuin kävelyyn ja heilutteluun?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään ihme, että ihmiset on huonossa kunnossa, kun varotaan käyttämästä kroppaa. Kumartelu ja kyykistely on vaan hyväksi.

Kyllä käytän muutakin kroppaa. Sehän kertoo vaan hyvästä liikkuvuudesta jos voit varpailla noukkia lattialta vaikka vaatteen. Nostata varpailla ja otat sen käteen. Kokeile taivutuko. 

Mulla kyllä tämä on säästävä liike. Tartun varpailla, taivutan polvesta säären taakse, saan esineen varpaista käteen ja selkä voi pysyä koko ajan suorana. Mutta saan liikkuvuutta selälle sitten muissa asioissa. Ap

Taakse?? Nyt oon vielä hämmentyneempi.

Vierailija
22/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä noukin myös tavaroita varpaillani!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika usein siirtelen tavaroita jaloilla ja poimin esineitä varpailla. Tavallisin juttu, jota teen lähes päivittäin on, että otan varpailla peiton jalkopäästä päälleni.

Vierailija
24/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin tavallista selkävaivaisilla.

Vierailija
25/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tarttumiseen ja paijaamiseen. Mieheni ei osaa käyttää varpaita yhtä ketterästi kuin minä. Tosin hänellä on pallomaiset töpöt ja minulla pitkänmalliset tarvittaessa hyvin haroittuvat.

Vierailija
26/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin poimin varpaillani usein vaikka roskia, jos menee huti roskiksesta, ja nipistelen miestäkin välillä. Sitten me taistellaan, vedän sitä sormesta tai varpaasta. Miehestä on niin kummallista että pystyn käyttämään varpaitani.

Vierailija
27/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi