Kyllä ulkomaalaiset miehet on paljon avoimempia kuin suomalaiset
Kyllä reissussa aina huomaa, että kuinka ulkomaalaiset miehet kehuu ja on auttavaisia. Suomi miehet ei osaa muuta kuin kulkea kalja pullo kädessä ja haukkua. Kumman näistä valitset.
Kommentit (20)
Ei liika moraali estä lipevää teeskentelyä.
Tiedättehän Onslowin, sen pokka pitää-sarjan rentun?
Ap:tä uskoen on hänkin sitten suomalainen!
Suomalainen jurous, siihen on täällä tottunut. Oletko sinä tottunut johonkin muuhun? Miksi suomalaisten pitää muuttua sen sijaan, että sinä muutat sinne muualle? Pitääkö kaikkien olla samanlaisia?
Pitää selvästi suomimiesten alkaa seuraamaan, viheltelemään perään ja huutelemaan enemmän. Että ollaan avoimia kuten ulkomaan elävät :D
Mun mies kantaa kassit eikä kaljaa. Avaa ovet. Annan hänelle tilan johtaa asiointia esim. ruokaravintolassa tarjoilijan kanssa.
Ulkomaalaiset eivät ole joutuneet viettämään koko elämänsä samassa maassa suomalaisten naisten kanssa. Siksi.
Eli olet pyllistänyt turkin rantapojille? 😂
Minusta suomalaisetkin miehet on varsin auttavaisia. Töissä ja vapaalla avataan ovia ja päästetään jonossa edelle. Autetaan kantamaan raskaita tavaroita jne. Tykkään myös siitä, että kun suomalainen mies kehuu hän useimmiten myös tarkoittaa sitä.
Suomalaiset miehet ovat avoimia ulkomailla ulkomaisille naisille.
Pitäiskö kasata suomalaisten roadman-ryhmä?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kantaa kassit eikä kaljaa. Avaa ovet. Annan hänelle tilan johtaa asiointia esim. ruokaravintolassa tarjoilijan kanssa.
eli mies johtaa ja sinä vikiset perässä
Vierailija kirjoitti:
Minusta suomalaisetkin miehet on varsin auttavaisia. Töissä ja vapaalla avataan ovia ja päästetään jonossa edelle. Autetaan kantamaan raskaita tavaroita jne. Tykkään myös siitä, että kun suomalainen mies kehuu hän useimmiten myös tarkoittaa sitä.
ainakin silloin kun haluaa pildee ja sitten aamulla kaduttaa
Mielestäni harha syntyy siitä, että ulkomailla et ole lähiössä pyörimässä.
Jos suomessa hilluu pelkästään hotelleissa ja uimarannoilla, niin tietysti väki on eri mielellä.
Mutta kyllä niitä keski-ikäisiä kaljamahoja on joka maassa-miehiä ja naisia.
Liikut ap ihan väärissä piireissä tai ehkä sinulle ihan oikeissa.
Vierailija kirjoitti:
Mies siis päättää mitä syöt? Kuulostaa oudolle.
Vierailija kirjoitti:
Monessa muussa maassa naisetkin on vielä naisia.
sun kokemus naisista on vaan oma äiti joten ei oo paljon varaa sanoa :D
Miksi ruokitte rölliä? Ei voisi läpinäkyvämpää jonneiluprovoa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies siis päättää mitä syöt? Kuulostaa oudolle.
Mies on perheen pää, ja nainen se, joka sitä päätä kääntelee. Tajusiko? 😁
Miksi asut Suomessa? Muuta nyt ihmeessä sinne Gambiaan, jossa miehet ovat niin ihania.