Naisten häiritsevät internetin vähäpukeiset kuvat
Olen täysin järkyttyneenä seurannut tätä nykyistä naisten internetissä tapahtuvaa vähäpukeista keikistelyä,
jota monet harrastavat.
Miksi naiset ryhtyvät tähän, vaikka samalla haukutaan missikisoja, ja naisia esineellistäviä mainoksia ym.?
On lähes järjenvastaista ja moraalitonta, että naiset hyväksyvät ja vapaaehtoisesti esittelevät itseään, vaikka seurauksena on miesten lisääntynyt tuijottelu, häirintä, ym. ikävä toiminta.
Lisäksi kyseinen toiminta on haitallinen ja sopimaton roolimalli kasvaville nuorille, joille ikäänkuin syötetään
paljastelun sopivuutta, ja naisten oikeutta esitellä itseään.
Kyseinen paljastelu, ja lisääntynyt seksuaalisten kuvien esittely lisää nuorten tyttöjen kohtaamaa häirintää internetissä,- tähän tulisi puuttua kielloilla lain voimalla !
Nämä paljastelevat kuvat julkisina kuvina tulisi lailla kieltää, sillä naiset itse aiheuttavat häirinnän ja raiskausten lisääntymisen, sillä kyseinen toiminta antaa naisista helpon ja hyväksikäyttöön liittyvän vaikutelman.
Kysymykseni kuuluu,- miksi moni nainen julkaisee kyseisiä bikini yms. kuvia, mikä on perimmäinen syy ??
Olen itse hyvävartaloinen nainen, mutta ei tulisi mieleenkään esitellä itseäni kuvissa, joita miehet tuijottavat
vain seksuaalinen toiminta mielessään. Lisäksi aikuisviihteen parissa työskenteleviä haastatellaan, ikäänkuin
toiminta olisi vaihtoehto normaalille työlle.
Naiset siis itse aiheuttavat naisiin kohdistuvan suhtautumisen,- halveksinnan ja hyväksikäytön.
Kukaan itseään kunnioittava nainen ei alennu tällaiseen toimintaan.