Gallup: onko kumppanin hien haju teistä kiihottavaa seksin aikana?
Kommentit (19)
Varmaan vähän riippuu tilanteesta. Tuore hiki ei periaatteessa haise ja voi tuodakin vähän extraa vs. pesemättömyydestä aiheutuva haju.
Ei tod. Kissanpissalle haisee puolison kainalot.
Joskus puhdas hiki on seksikästä.
Haiseva hiki ei ole koskaan seksikästä. Kerran yhdestä tyypistä virtasi hiki, vaikkei haissutkaan ja se oli kamalaa.
Viimeksi just seksissä kumppanini oli ihan hikinen, koska meno oli niin kiihkeää. Hän on tiukka, urheilullinen ja tuoksuu hyvälle. Silloin hikisyys on vain seksikästä.
Puolison haju, hajuttomuus tai tuoksu on yksi parinvalinnan tärkeimmistä tekijöistä. Sitä ei välttämättä tiedosta itse, mutta näin se vain on. Itselläni on tarkka hajuaisti ja haistan jopa naisten kiiman. Toisaalta yksi myskipohjainen naisten suosittu hajuste saa minut kääntymään kannoillani välittömästi oksennusta pidätellen.
Vierailija kirjoitti:
Puolison haju, hajuttomuus tai tuoksu on yksi parinvalinnan tärkeimmistä tekijöistä. Sitä ei välttämättä tiedosta itse, mutta näin se vain on. Itselläni on tarkka hajuaisti ja haistan jopa naisten kiiman. Toisaalta yksi myskipohjainen naisten suosittu hajuste saa minut kääntymään kannoillani välittömästi oksennusta pidätellen.
Toi on aika jännä, koska monesti tykkään myskipohjaisista tuoksuista itse. Ei oo kyllä nyt käytössä mulla sellaista. Onkohan miesten tuoksuissa myskiä?
N
Tuore hiki ei haise, vanha puolestaan haisee niin karsealta ettei panemaan asti edes päästäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on aika jännä, koska monesti tykkään myskipohjaisista tuoksuista itse. Ei oo kyllä nyt käytössä mulla sellaista. Onkohan miesten tuoksuissa myskiä?
N
Sinä olet nsinen ja sonnin haju viehättää sinua. Minulle miehenä se on ulostetta pahempi lemu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NSinä olet nsinen ja sonnin haju viehättää sinua. Minulle miehenä se on ulostetta pahempi lemu.
No huh 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Tuore hiki ei haise, vanha puolestaan haisee niin karsealta ettei panemaan asti edes päästäisi.
Kyllä tuorekin haisee. Itselläni vielä kiihottuneena hien haju korostuu ja moni nainen on sanonut sen kiihottavan, vaikka itselle se on kyllä pistävä ja huono tuoksu.
Miehen hien haju on miehekästä ja kiihottaa.
Olin kerran kaverin ja hänen tyttöystänsä luona viikonloppua viettämässä. Olutta otettiin, "parannettiin maailmaa" ja saunottiin. Minulla oli jonkin verran vaihtovaatteita mukana.
Kerran tullessani ulkoa tupakalta, huomasin sen makuuhuoneen oven olevan raollaan, jossa nukuin yöni.
Katsoin ovenraosta ja näin kaverin tyttöystävän "imppaavan" tuoksuja syvään likaisen T-paitani kainalojen kohdalta.
Yhtäkkiä kaverin tyttöystävä havahtui, että oli tullut huomatuksi. Ensin hän oli säikähtäneen ja nolon näköinen, mutta pian irtosi vieno hymy ja hän poistui makkarista katsoen silmiin, mutta sanaakaan sanomatta.
Vanhan hien hajusta en tykkää. Enkä välitä hirveemmin hajusteistakaan miehillä, suuri osa kauheen hajusia, oikein pistäviä. Yleensä pesuaineista ja dödöistä siniset ja vihreät kauheimpia. Jotkut hajuvedet tuoksuu hyvälle kevyesti laitettuna, mutta mieluiten tykkään miehen neutraalista ihon tuoksusta. Joillakin paha ominaishaju ja joillakin ihana neutraali jota tykkään nuuhkia. 😄 Itsellä vaikuttaa vahvasti tuo ominaishaju kiinnostukseen.
Jos sextailee saunassa niin puhdas, mutta hiestä ihan liukas iho on kuuminta hottia. Kuljetan kieltä joka paikassa ja nuolen. Ei haise eikä maistu pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Miehen hien haju on miehekästä ja kiihottaa.
Riippuu miehestä. Oman miehen hiki tuoksuu jopa hyvälle, muiden taas on ällöttävän hajuista eikä todella kiihota.
Kunnolla muhinut naisen pyllyvakohiki 😍😍
Ihanaa kun hien hajuinen perussuomalainen karju huohottaa korvaan ja panee kunnolla takaapäin. Siinä helposti irtoo iteltäki siemen ilman yrittämistä.
kun seksin aikana nainen hikoilee, itkee ja pieree, niin tietää että se on täysillä mukana!
Pidän yleensä t-paidan päällä pannessa, jotta se imee pahimmat hiet, eikä kumppani limaannu. Naiset kyllä kiihottuvat, kun näkevät että paita kastuu, ja monesti myös repivät paidasta lähemmäs, kun haluavat laueta yhdynnässä.
No todellakin on! Saa itsessä aikaan primitiivireaktion.