Paljonko hääkimppu maksoi? Pitäiskö tehdä ite.
Kommentit (7)
Tilaa vain tavallinen kimppu, koska sanasta "hää" veloitetaan vähintään 100€ lisämaksua.
"Maksoi?" Minkä vuosikymmenen hintoja kaipaat? Vai nykypäivän hintoja? Kts. Google.
Riippuu täysin mitä kukkia siihen haluaa. En ole floristi, mutta puutarha- alan opinnoissa opiskellut sidonnan perustyöt. Sen verran osaan, että näkee kyllä heti onko ammattilaisen tekemä oli kyse sitten morsiuskimpusta tai suruvihkosta.
tilaat matalan yksivärisen hillityn kimpun minimalistiseen tyyliin eli valkoisisita kukista tai mitä väriä nyt haluatkaan, sanaa häät ei tarvitse kertoa..kuten kampaajallakin juhlakampaus on yllättäen 50-100e edullisempi kun hääkampaus..vaikka haluaisi vain "perusnutturan".
Vierailija kirjoitti:
Tilaa vain tavallinen kimppu, koska sanasta "hää" veloitetaan vähintään 100€ lisämaksua.
Kannattaa kuitenkin sanoa, että kimppu tulee vihkimiseen, sillä se sidotaan napakammin mitä maljakkoon laitettava kimppu.
Tein itse ja säästin. Oli kesähäät, joten kukkaset ei maksaneet mitään. Se oli yksi arvoista että kimpusta näki että sen olen itse tehnyt.
Viidelläkympillä saa jo kauniin kimpun.