HS:n pääkirjoitus - muutosta ilmassa
https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000009841258.html
Uusi päätoimittaja kirjoittaa, miten lehden uusi toimituslinja tarjoaa vähemmän kettuilua ja sormenheristelyä. Erittäin tervetullut uudistus, mikäli se toteutuu. Kannattaa lukea.
Kommentit (26)
Kannattavuus on varmaan laskenut ihmisten irtisanottua tilauksiaan. Siksi HS yrittää pestä kasvojaan, rahan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
HS:n linja on Saarikoskien toimintamallilla todellakin ollut pelkkää vi ttuilua ja paremman väen tavoille opettamista. Siitä on ollut journalismi kaukana, kun on syötetty oikeaa ideologiaa kaksin käsin. Sen takia lopetin monikymmenvuotisen tilaukseni. Katsotaan nyt, muuttuuko mikään ...
Luin Hesaria vuodesta 1982 vuoteen 2015, kunnes kyllästyin lehden linjaan. Tilasin kuukausi sitten kokeeksi Hesarin nettilehden ja odotan linjanmuutosta mielenkiinnolla.
Hesari ei nykyisellään ole yksinkertaisesti luotettava.
Hesari ei ole luotettava.
Ilmastonmuutospropaganda saa kuitenkin jatkoa, samoin kuin woketus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutosta on tosiaan ilmassa. Ensikeväänä jaetaan ensimmäiset työttömien kaatoluvat. Metsästyskausi alkaa maaliskuussa eikä lopu ikinä.
Jes! Tätä on toivottu ja odotettu!
Petteri, Petteri. Eihän sinulla ole aseenkantolupaa.
Hiljaa! Minä olen pääministeri! Minulla on kaikki luvat!
Eiku siis... kuuuka Petteri? Ei täällä ketään sen nimistä ole.
Pääministeri orpo ammuttiin traagisesti hirven metsästyksessä. Kaikki syytetyt myönsivät kuulleensa orpon huutavan etten minä ole hirvi. Vetosivat siihen että kaikki tietävät petterin valehtelevan aina, AINA. Oikeushan vapautti kaikki syytetyt 12 ampujaa.
Hiljaa! Minä olen pääministeri! Minulla on kaikki luvat!
Eiku siis... kuuuka Petteri? Ei täällä ketään sen nimistä ole.