Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisilla jos on mahaa niin se on normaalia mutta miehillä ei?

Vierailija
10.09.2023 |

Syrjiikö yhteiskunta tässäkin asiassa miehiä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misogyniaa!

Ilmiannettu!

Vierailija
2/21 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa on enemmän rasvaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se oo toisinpäin

Vierailija
4/21 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin päin mieluummin on.

Vierailija
5/21 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yhteiskunta ketään syrji, paitsi valkoista miestä. miehet eivät voi olla kehopositiivisia +kokoisia henkilöitä, jotka kuolevat ennenaikaisesti sepelvaltimotautiin, tukehtuvat suklaaseen tai johonkin löllyköiden perinnesairauteen.

Vierailija
6/21 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko tammikuussa aina lehdet täynnä juttuja siitä kuinka miesten tulee aloittaa valmistelu sitä varten että voivat kesällä pukea uimahousut jalkaan ja mennä rannalle uimaan?

Vierailija
7/21 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen aivosyöpä pitää ihmisellä olla päätyääkseen otsikon kaltaiseen lauserakenteeseen?

Vierailija
8/21 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla jää usein raskauksista rasvaa. Miehet eivät kai vielä pysty lapsia synnyttämään, niin mikäs heidän tekosyynsä lihavuuteen on?

Vierailija
9/21 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän olet tuommoista saanut päähäsi? Synnyttäneillä naisilla kyllä on melko tavallista, että vatsa jää ainakin hieman pyöreämmäksi, mutta muuten se ei ole naisilla sen normaalimpaa kuin miehillä.

Vierailija
10/21 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisin päin mieluummin on.

Olen käynyt lukuisilla Tinder treffeillä yli 30v naisten kanssa ja kaikilla normaalisti vartaloisilla naisilla on ollut mahaa. Sitä peitetään pitkillä paidoilla mutta näkee kuinka farkkujen vyön päällä on makkara.

Vierailija
11/21 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisten kehon rasvaprosentin kuuluu olla huomattavasti korkeampi kuin miesten – ja iäkkäillä kehon rasvaprosentti saa olla hieman korkeampi kuin nuoremmilla.

Naisten kehon rasvaprosentti: ihanteellisesti 21–36 %** (iästä riippuen).

Miesten kehon rasvaprosentti: ihanteellisesti 8–25 %** (iästä riippuen)."

Vierailija
12/21 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Toisin päinhän asia on. Keskivartalolihava nainen on halveksittu mutta mies saa rauhassa olla kuinka "iso" tahansa. Koska mies.

Vierailija
13/21 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus on epänormaalia. Katso eläimiä...

Vierailija
14/21 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus on epänormaalia. Katso eläimiä...

Naaraseläimillä on rasvaa koska poikiminen edellyttää rasvakerrosta. Ihan bio loginen juttu.

Vierailija
15/21 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisissa on enemmän rasvaa?

Iso hyi! rasvaisille naisille.

Vierailija
16/21 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estrogeeni kerää rasvaa reisiin ja peppuun. Jos kertyy miesmäisesti mahanröllykkään on jotain vialla tai ollaan jo sairaan lihavuuden alueella.

Vierailija
17/21 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja minulla on sekä notkoselkä, että eteenpäin kallistunut kohtu. Joka kuukausi vatsa on selvästi turvoksissa noin viikon ja raskaudet minulla näkyi jo lähes ensiviikoista lähtien. Myös on jäänyt rasvaa ja löysää ihoa kolmesta raskaudesta vaikka olen liikunnallinen ja bmi ollut aina noin 21. Vain kun olin tiukalla ketodieetillä yli puoli vuotta oli vatsa litteämpi, mutta en pystynyt sitä dieettiä pitämään yllä. Olen nuoresta lähtien ollut epävarma vatsastani ja kateellinen kaikille litteävatsaisille. Vasta nyt keski-ikäisenä osaan oikeasti hyväksyä itseni tällaisena kuin olen. Ei jaksettais kiinnittää niin paljon huomiota toisten vartaloihin. Ihan turhaa aiheuttaa itseinhoa ym epätervettä.

N50

Vierailija
18/21 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naisten kehon rasvaprosentin kuuluu olla huomattavasti korkeampi kuin miesten – ja iäkkäillä kehon rasvaprosentti saa olla hieman korkeampi kuin nuoremmilla.

Eihän tuo liity mitenkään siihen, että naisilla on nykyään isot mahat. Reisiin, lantiolle ja rintoihin naisilla se rasva kerääntyy.

Vierailija
19/21 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus on sairaus.

Vierailija
20/21 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo liity mitenkään siihen, että naisilla on nykyään isot mahat. Reisiin, lantiolle ja rintoihin naisilla se rasva kerääntyy.

Ei kaikilla naisilla rasva keräänny samoihin paikkoihin. Tuo on typerä olettamus. Itse olen perinyt mutsini omenamaisen vartalotyypin. Raajat on pitkät ja hoikat, mutta jos painoa tulee, se tulee keskivartaloon. Neljäkymppisenä painoa on hankalampi pitää poissa, mutta yritys on kova. Eihän sellainen pötsi ole kellään viehättävä, mutta miehillä näitä rumpumahoja olen kyllä enemmän nähnyt. Omalle kroppatyypilleen ei voi mitään. Toiset ovat perseviä ja reiteviä, toiset niitä omenia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi