Jotkut vanhat jäärät pätevät sillä, että ovat joskus olleet taloyhtiön hallituksessa. Mitä mieltä?
Meidän talossamme nykyhallituskaan ei päde. Miksi sitten vanhat jäärät?
Kommentit (25)
Minun taloyhtiöissä asuvista tutuista suurin osa on yhtiönsä hallituksessa, ei kai siinä mitään ihmeellistä ole? Jonkunhan sitä pitää hallituksessa olla ja hyvä on, jos siellä on eri ikäistä väkeä. Sekä niitä vanhoja joilla on kokemusta, että nuoria joilla on halua kehittää. Niitä en ymmärrä jotka eivät viitsi edes yhtiökokouksiin osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan liity aiheeseen mutta ottakaa sinne taloyhtiön hallituksiin myös niitä nuoria asukkeja koska hyvin usein nuo vanhat ihmiset ovat sitä mieltä että mitään remontteja ei tarvitse tehdä heidän elinaikana joten he vain lykkäävät remontteja. Nuoret asukkaat haluavat taas että remontteja tehdään.
Otetaan kaikki halukkaat, mutta kun ei edes tulla kokoukseen niin ei voi valita.
Olin taloyhtiön hallituksessa 27-vuotiaana. Ainoana akateemisena ja ainoana naisena. Nyt olen 44 ja en jaksaisi enää mitään luottamustehtäviä. Näyttää hyvältä CV:ssä, mutta vie liikaa aikaa.
Taloyhtiön hallitukseen pääsee kuka vaan, vuokra-asukaskin. Kuulemani mukaan erääseen taloyhtiöön jopa entinen talousrikollinenkin. Tällaiselle kun annetaan raha-asioita hoidettavaksi voi lopputulos olla mikä vaan.
Ja nuoret ihmiset, menkää sinne hallitukseen! Ja avatkaa suu yhtiökokouksessa! Perehtykää siihen miten teidän omaisuutta hoidetaan, on aivan turha valittaa miten "vanhat jäärät" tai hallitus ylipäätään tekee kaiken väärin, jos ei itsellä ole mitään kiinnostusta tehdä asioiden eteen mitään.