Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iso ikäero ja mies haluaa edetä nopeasti

Vierailija
10.09.2023 |

Olen tavannut yhden miehen. Kaikki on tosi ihanaa, hän on minua kohtaa todella huomaavainen, vähän ehkä liikaakin ja välillä mietin että onko tämä liian hyvää ollakseen totta. Mies on yli 10v vanhempi kuin minä, itse olen kolmekymppinen. Ongelma se, että minua hiukan ahdistaa miehen nopea eteneminen. Parin viikon jälkeen hän haluaisi jo seurustella tosissaan ja puhuu ensi kesän lomamatkoista yms. Ja itse haluaisin edetä vähän hitaammin ja katsoa mitä tästä tulee. Hän tekee reissutyötä ja lähti juuri töihin taas, sieltäkin hän tekstailee ja soittelee jarkuvasti. Toisaalta nyt saan ajatella rauhassa mitä haluan ja haluanko mitään ylipäätään. Mitä olette mieltä, onko tämmöinen nopeasti etenevä ja ylihuomaavainen mies aina huono merkki jostain? Tässä pohdin että annanko suhteelle mahdollisuuden, vai laitanko homman jäihin jo heti alkuunsa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noin paljon nuoremman saa kiinni, niin kai sitä yrittää tehdä kaikkensa pitääkseen. Paitsi sitten ne paskapäät jotka etsivät vielä nuorempaa ja nätimpää.

Mutta etenet omalla tahdillasi ja jos ei sulla ala niitä ihastuksen tunteita tulla parin kk sisään, niin etsi nyt ihmeessä ikäisesi mies seuraavaksi.

No tätä just mietin että olenko joku saalis josta pidetään nyt kiinni kynsin ja hampain. Toinen pelko on mahdollinen käytöshäiriö, narsismi tai jotain. Minullakin on kuitenkin tässä lapsia niin täytyy harkita tosi tarkkaan kenet lasken elämääni.

Ap

Vierailija
22/24 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huge red flag. Ei vain se, että eteneminen on aivan liian nopeaa vaan myös se, että se sinua ahdistaa (kuten luonnollista on). Ei hän sinua tunne vielä lainkaan, joten perustaa haaveensa vakavasta seurustelusta ja ensi kesän suunnitelmista täysin itse luomalleen mielikuvalle sinusta. Harvemmin sellainen luo pohjaa kestävälle suhteelle, joskin poikkeuksiakin toki on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos noin paljon nuoremman saa kiinni, niin kai sitä yrittää tehdä kaikkensa pitääkseen. Paitsi sitten ne paskapäät jotka etsivät vielä nuorempaa ja nätimpää.

Mutta etenet omalla tahdillasi ja jos ei sulla ala niitä ihastuksen tunteita tulla parin kk sisään, niin etsi nyt ihmeessä ikäisesi mies seuraavaksi.

No tätä just mietin että olenko joku saalis josta pidetään nyt kiinni kynsin ja hampain. Toinen pelko on mahdollinen käytöshäiriö, narsismi tai jotain. Minullakin on kuitenkin tässä lapsia niin täytyy harkita tosi tarkkaan kenet lasken elämääni.

Ap

No niin, tiedät siis itsekin mistä on kyse ja mitä tehdä. Mies luiskaan ennen kuin koituu isompia ongelmia.

Vierailija
24/24 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa susta seuralaisen ensi kesän matkoille. Voit käyttää mielikuvitustasi mitä kaikkea seuralta odottaa. Kiirettä pitää sillä jos et suostu, siirtyy seuraavan ehdokkaaseen.

Voi olla jopa vaarallinen. Eli et tietenkään jatka tuota. Tuo hoputus ja painostus, joka sua tässä ilmeisesti ahdistaa, kertoo arvostuksen puutteesta ja ylimielisyydestä.