Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AAARRGH! Mulla menee hermot ruokakaupan ruuhkassa!!

22.12.2006 |

Käytiin äsken ostamassa joulun eineet & juomat. Voi, että miten voi ihmistä ahdistaa siellä ruuhkassa kikkailu, maitohyllyllekin sai jonottaa varmaan viis minuuttia, ihmiset juoruaa hyllyjen välissä ja tukkii kulkuväylät, kakarat huutaa, tavarat on loppu, jotain unohtuu, tulee kuuma talvitakissa, et löydä etsimääsi, päätä särkee ja hammasta kiristää!

Hae sinä sitten joulumieltä!

Ja kun vihdoin pääsee pahantuulisena kotiin, siivoa ensin jääkaappi, että eineet mahtuu sinne (unohda jäätelöpaketti kolmannen kassin pohjalle, jonne se mukavasti sulaa...) penskat säestää taustalla " koska me koristellaan se kuusi??" ja mies valittaa kun ei pääse mikroon lämmittämään kinkkukiusausta, kun olet levittäytynyt koko keittiöön...

Ah, kaikki tämä vaiva ja kohta on joulu ohi!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin, mekin mentiin ensin " pikkukauppaan" , vaan eipä olis kannattanut: kermaa - ei oo, kermaviiliä - ei oo, glögiä - ei oo... jouduttiin sitten sen neropattiajatuksen takia käymään kahdessa kaupassa!

Vierailija
2/10 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki samat hommat tehtiin, mutta ihmiset tuntu tosi hyväntuulisilta, eikä kauheita jonojakaan ollut, mies siivos jääkaapin ja lapset lämmitti samalla itelleen pitsat =) mä en mielestäni nähny yhtään kiukuttelevaa lastakaan... taisin ite vaan olla hyvällä tuulella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka väittävät nauttivansa siitä, ovat pipipäitä tai muuten vaan hulluja tai sitten ne on jotain fucking opettajia!

Vierailija
4/10 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasalla vain yksi ennen mua.

Vierailija
5/10 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies lähti kauppaan ja minä pysyn kotona :-)

Vierailija
6/10 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmisiä on hirveesti ja joka nurkka on täytetty jollain ylimääräisillä maistijaiskojuilla, kun on muutenkin kapeat käytävät. Ja sitten on vielä niitä isoja kärryjä, joista tavarat laitetaan hyllyyn ihan pitkin käytäviä. Yritä siellä sitten vaunujen kanssa liikkua. Hermot meni ja vaihdoin kauppaa. Pienempi oli valikoima, mut hinnat halvemmat ja enemmän tilaa. Kaikki kyllä löytyi mitä lähdin hakemaan.

Vierailija
7/10 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kävin vissiin kuus kertaa tänään ruokakaupassa ja aina jonoa ym ym. mutta kun on kotipalvelussa töissä on pakko tehdä ihmisten jouluostokset kun he eivät siihen itse pysty... Mut se oli pakko ottaa vaan huumorilla ja sanoo kassalla että terveppä taas ei ollakkaan tänään vielä nähty :)

Vierailija
8/10 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten junalla kotia miltei 20 minsan matka. Sitten kävimme vielä lidlissä kotimme lähellä. Ei ollut jonoja, mutta kaikkea oli hyllyillä vielä. Kyllä sitä toisaalta eilen jos oisit, ap, kauppa-asiat hoitanut, niin tuskin niin äkkiä vanhaksi mikään menis. Onneksi asematunnelin kaupat on auki joka päivä, jos täydennystä tarttee.

Vierailija
9/10 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä muuten olen opettaja =)

t.7

Vierailija
10/10 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostuttavaa ja turhauttavaa touhua.