Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhoaako muutkin suihkussa ja kylvyssä käyntiä, märkää ihoa?

Vierailija
09.09.2023 |

Meillä on sekä kylpyamme että suihku ja lapsuudenkodissani oli myös sauna. Eli kokemusta kaikista näistä ja inhoan käydä jokaisessa. Käyn toki joka päivä suihkussa peseytymisen takia, mutta joka kerta inhottaa mennä sinne ja inhottaa olla siellä. Kylpyä en halua käyttää ollenkaan. Inhoan veden tuntua iholla ja märkää ihoa. Olen jo 35 ja olin toivonut joskus teininä, että aikuisena on jo tottunut eikä suihkussa käynti ole kamalaa, mutta on se edelleen yhtä kamalaa. Onko kellään muulla samaa ja tärkein kysymys miksi? En ole muuten mikään aistiyliherkkä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei inhoa. Rakastan uimista, kylypyjä ja suihkuja. Kelluminen on erityisesti ihana kehollinen tuntemus.

Ootko kirjolla?

Että jos joku ei tykkää samoista asioista kuin sinä, niin alat epäillä heti jotain neurologista poikkeamaa? Kaikkea sitä.

Vierailija
22/26 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan myös. En tykkää yleensä myöskään uimisesta. Tykkään peseytyä tai uida ainoastaan silloin, kun minulla on tosi kuuma, siis saunan jälkeen tai tosi kovilla kesähelteillä. Pahinta on suihku talviaamuisin ennen töihin lähtöä. Hrr...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan sitä kylmyyttä. Onneks terkkari sanoi että ei tarvitse käydä joka päivä suihkussa. Ja nykyään kun koitan säästää vettä ja lämpöä niin käyn ehkä viiden päivän välein. Sen kestää.

Vierailija
24/26 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä inhoan.

Vierailija
25/26 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vain aloituksen, juuri kylvystä tulleena 😅. Toivon AINA hotellissa kylpyammeellista huonetta, nautin siitä vedessä lillumisesta: se rentouttaa ja laittaa elämän palikat oikeaan järjestykseen, minulla 🤷🏻

Vierailija
26/26 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on itsestään täyttyvä amme. Käyn joka päivä aamuin ja illoin suihkussa, tai kylvyssä. Suihkussa käynti ei ole rentouttavaa, mutta ammeessa likominen on. Saunasta en pidä. Tulee huimaus. M28

Mikä on itsestään täyttyvä amme??