Mä en ymmärrä, että miksi kaveri ei vastaa!!! Olen soittanut tänää kolme kertaa.
70% puheluihin ei vastaa vaan soittaa 80% takaisin myöhemmin, 20% jättää noteeraamatta tai laittaa viestin, että ainiin unohdin soittaa.
Yleensä aina vaikuttaa siltä, että menossa jossain ja pyrkii lopettamaan puhelun n. 10 minuutissa.
Minulla siis ei ole mitään tärkeää asiaa, mutta haluan soitella vain muuten.
Olen alkanut osoittamaan mieltäni.
En enää vastaa takaisin soittoihin ja otan tästä edes kontaktia harvemmin.
Kerran kokeilin, että miten pitkään menee.
No meni kuukausi, kun kaveri itsenäisesti soitti minulle ja kysyi, että miten menee.
Tapaamme pari kertaa viikossa kasvotusten lounaalla.
Hän on ihan ystävällinen, mutta välillä vaikuttaa siltä, ettei jaksa kuunella huoliani.
Minulla on välillä aika raskasta ja puran niitä häneen.
Yritän myös usein törmätä häneen sattumalta jos tiedän, että liikkuu jossain.
Kommentit (15)
Älä enää pommita. Näkee kyllä soittosi. Voi olla viikonlopun vietossa jossain, tapaamassa sukua, kavereita ym.
Mitä helvettiä?! 😂😂
Näin Porvoossa.
Mietippä sitä. Kuulostat ahdistavalta ja rasittavalta takertujalta.
Tuo on rehellinen mielipiteeni viestisi perusteella.
Mulla on kans iso kynnys soittaa kaverille, koska hänen kanssa puhumiset (toisin sanoen hän puhuu, minä kuuntelen) kestää toista tuntia. Monta kertaa jäänyt soittamatta kuulumiset, koska ensin mietin onko mulla aikaa olla puhelimessa tunti tai kaksi.
Ei kaikki jaksa lätistä tyhjän päivääsyyksiä ja nähdä kokoajan.
Kaveri voi pitää sinusta kyllä, mutta saattaa kokea sen rasittavaksi jos joutuu jatkuvasti toimimaan sinun terapeuttina.
Soitat liian usein . Etkö voi laittaa viestin , jos on jotain asiaa?
Ap on kuin painajainen. Toivottavasti on provo.
Mene hoitoon.
Ei tuo kuulosta terveeltä.
Ei se kaveri ole mikään sinuun tukihenkilösi.
Kavereita nähdään joskus ja viestitellään.
Ihan normaalia, ettei jaksa sinun kanssa kokoajan rupatella puhelimessa.
Ette te missään parisuhteessa ole?
Tämä on se sama provo, joka soittelee öisin kavereilleen ja suuttuu jos ne ei vastaa.
Saattaa olla myös se, joka suuttuu kun muut ei lainaa mökkejään.
Vierailija kirjoitti:
Soitat liian usein . Etkö voi laittaa viestin , jos on jotain asiaa?
"Minulla siis ei ole mitään tärkeää asiaa, mutta haluan soitella vain muuten."
Tämä on myös syy siihen, ettei kaveri vastaa. Hänellä on parempaa tekemistä kuin kuunnella jonninjoutavaa hölinää tuntikausia.
Hänellä voi olla oma elämä. En minäkään jaksa aina vastata yhdelle tutulle jolla ei ikinä ole mitään asiaa, kunhan vaan jaaruaa.
Ei kuulosta ihan normaalilta kaverisuheelta. Ymmärrän, että jos olet kriisissä niin tarvitset ystävää, mutta ystäväsi ei ole mikään vuodutuspankki, jota käytät tarpeesi mukaan.
Miten usein juttelette hänen asioistaan?
Jos se on harvinaista niin enpä yhtään ihmettele, että ihminen ei jaksa.
Tiedän tuon ihmistyypin. Ap on läheisriippuvainen.
Tuollainen ihminen on erittäin rasittava ja tuhoaa ihan itse ihmissuhteensa tuolla takertumisella.
Ei enää edes huvita nähdä tuollaista ihmistä, kun huomaa, että roikkuu, kuin joku takiainen persuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tuon ihmistyypin. Ap on läheisriippuvainen.
Tuollainen ihminen on erittäin rasittava ja tuhoaa ihan itse ihmissuhteensa tuolla takertumisella.
Ei enää edes huvita nähdä tuollaista ihmistä, kun huomaa, että roikkuu, kuin joku takiainen persuksissa.
Juu. Nämä tyypit kannattaa kiertää kaukaa.
Oot aika rasittava, jos 10 min puhelu on sulle liian lyhyt.