Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhutko seksistä miespuolisen ystäväsi kanssa

Vierailija
09.09.2023 |

Kysymys niille naisille joilla on läheinen ystävä mies, ei mikään eksä vaan täysin platoninen ystävyyssuhde.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meillä puhelinsessioita, joiden aikana molemmat myös tyydyttävät itsensä.

Sama.

Vierailija
22/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään miespuolisia ystäviä. Ei mahdollista heteromiesten ja -naisten kesken.

No tähän en usko, ihmettelen vain onko tämän naispuotystäväm pakko aiheuttaa kaikille epämukavaa oloa jutuillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten miespuoliset ystävät ovat poikkeuksetta joko:

- ihastuneita kyseiseen naiseen

- homoja, joko kaapissa tai julkisesti

Miehenä voin sanoa että asia on juuri näin 100%, ihan turha alapeukuttaa. Joko se mies elättelee jotain toiveita suhteesi tai on homo jollain tasolla.

Naiset ovat niin sinisilmäisiä ja pölvästejä näissä asioissa että on turha yrittää selittää asioita loogisesti, vastaukseksi tulee vain silmiä räpytellen *mutku mä kysyin siltä ja se sano et joo ollaa vaa ystävii* 😂

Vierailija
24/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään miespuolisia ystäviä. Ei mahdollista heteromiesten ja -naisten kesken.

No tähän en usko, ihmettelen vain onko tämän naispuotystäväm pakko aiheuttaa kaikille epämukavaa oloa jutuillaan.

Siis ihmettelen onko tämän naispuolisen ystävän pakko aina aiheuttaa ikävää oloa jutuillaan.

Vierailija
25/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhunut, mutta en tietenkään enää kun olen jo yli 40v. Nuorena oppii paljonkin kun puhui mieskavereiden kanssa.

Vierailija
26/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meillä puhelinsessioita, joiden aikana molemmat myös tyydyttävät itsensä.

Me tehään tätä ihan livenä

Vierailija
27/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikilläni ohimennen seksistä yleensä. Emme omasta seksielämästämme.

Entä kuumista seksiunista joita näette vaikka jostain näyttelijästä?

Puhutko niistä mieskaverisi ja tämän puolison kuullen?

Olenkohan koskaan nähnyt seksiunta jostain näyttelijästä? Ei ainakaan tule mieleen. Mutta en puhunut seksistä tai seksiunista yksityiskohtaisesti lähimmän miespuolisen ystäväni kanssa (RIP), enkä olisi puhunut seksistä ylipäänsä silloin, kun hänen tyttöystävänsä oli paikalla. En kyllä muutenkaan edes tavannut hänen naisystäväänsä kuin kerran, pidimme yhteyttä kahden kesken ilman nais/miesystäviämme.

Oletteko silti kovinkin läheisiä jos ette tapaa toistemme puolisoita?

Huomasitko sanan RIP? Hän on kuollut. Tottakai olimme läheisiä vaikka emme tavanneet toistemme nais-/miesystäviä (kumpikaan ei ollut silloin avo- tai avioliitossa). Eiväthän hänen kumppaninsa minun ystäviäni olleet emmekä me olisi edes voineet keskustella henkilökohtaisista asioista, jos mukana olisi ollut kolmansia tai neljänsiä osapuolia.

Eikä minulla ja nykyisellä avopuolisollanikaan ole tarvetta olla mukana, kun toinen meistä tapaa omia ystäviään. Olen kyllä tavannut hänen lähimmät ystävänsä, mutta en minä lähde mukaan kun puolisoni menee heitä tapaamaan (ja he käyvät harvoin meillä, koska asumme syrjässä). Omia ystäviäni tapaan mieluiten kahviloissa ja ilman puolisoani.

Vierailija
28/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin sanoa että asia on juuri näin 100%, ihan turha alapeukuttaa. Joko se mies elättelee jotain toiveita suhteesi tai on homo jollain tasolla.

Naiset ovat niin sinisilmäisiä ja pölvästejä näissä asioissa että on turha yrittää selittää asioita loogisesti, vastaukseksi tulee vain silmiä räpytellen *mutku mä kysyin siltä ja se sano et joo ollaa vaa ystävii* 😂

Mitä ihmeen väliä sillä olisi, jos ystävä olisi minuun ihastunut, kun hän tietää että minä en ole hänestä kiinnostunut ja osaa pitää ihastuksensa salassa??

Vierailija
29/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo puhutaan kuumia aah puuh

Vierailija
30/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen väliä sillä olisi, jos ystävä olisi minuun ihastunut, kun hän tietää että minä en ole hänestä kiinnostunut ja osaa pitää ihastuksensa salassa??

Kysytkö tosissasi? Se väli että hän ei ole ystäväsi, vaan esittää sellaista saadakseen olla lähelläsi. Minulle ainakin on hyvin paljon väliä sillä onko ystäväni pitämä henkilö oikeasti ystäväni, vai onko hänellä hänellä ketunhäntä kainalossa.

Vierailija
31/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen miespuolinen hetero on mielikuvissaan lauennut hyvännäköiseen naispuoliseen ystäväänsä, kaikkiin mahdollisiin paikkoihin.

Vierailija
32/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhuisi seksistä tarkemmin tai mistään seksiunista edes naispuolisten ystävien kanssa.

Vierailija
33/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen miespuolinen hetero on mielikuvissaan lauennut hyvännäköiseen naispuoliseen ystäväänsä, kaikkiin mahdollisiin paikkoihin.

Ok.

Vierailija
34/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä puhutaan, mutta ollaankin jo pitkälti keski-ikäisiä. Minusta on hyvä vertailla mies- ja naisnäkökulmaa seksiin muidenkin kuin oman kumppanin kanssa. Ei kuitenkaan jaeta mitään kokemuksia nykyisistä kumppaneista, siinä menee raja. Ollaan puhuttu myös siitä, miten pitää ystävyys jatkossakin platonisena.

Vierailija
35/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö tosissasi? Se väli että hän ei ole ystäväsi, vaan esittää sellaista saadakseen olla lähelläsi. Minulle ainakin on hyvin paljon väliä sillä onko ystäväni pitämä henkilö oikeasti ystäväni, vai onko hänellä hänellä ketunhäntä kainalossa.

Jos vuosikausia jaksoi esittää (puhun edesmenneestä ystävästäni) samaan aikaan, kun selvästi kipuili on/off naisystävänsä kanssa, niin hienosti jaksoi. Tällä hetkellä minulla ei ole yhtä läheistä miespuolista ystävää, vaikka yhden kanssa aika ajoin lounaalla tapaammekin.

Vierailija
36/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin on bi-mies ystävänä. Ja ollaan puhuttu seksistä. Hän on myös kertonut existään.

Elukkamaista ajattelua, etteikö ystävyyttä eri sukupuolten välillä voisi olla. Moni tietenkin yrittää käyttää tätä hyväkseen, mutta kyllä sen aistii aika äkkiä. Moni on luottanut "ystävään" ja joutunut uhriksi.

Vierailija
37/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa.

Moni voi myös olla naisen kaveri hyötyäkseen rahallisesti tai jollain muulla tavalla.

Vierailija
38/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ne miehet on niitä sinisilmäsiä pölvästejä, kun aattelevat, että tuolla tyylillä pääsee joskus sänkyyn asti. Turha yrittää selittää asioita loogisesti, vastaukseksi tulee vain silmiä räpytellen "mutku mä olin aina niin kiva ja näytin, että oon poikaystävämateriaalia. Kyllä sen naisen ois pitäny tajuu, etten mä haluu olla pelkkä kaveri vaikka sanoin, että haluun olla kaveri" 😂

Vierailija
39/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä puhutaan, mutta ollaankin jo pitkälti keski-ikäisiä. Minusta on hyvä vertailla mies- ja naisnäkökulmaa seksiin muidenkin kuin oman kumppanin kanssa. Ei kuitenkaan jaeta mitään kokemuksia nykyisistä kumppaneista, siinä menee raja. Ollaan puhuttu myös siitä, miten pitää ystävyys jatkossakin platonisena.

Miksi sen suhteen platonisena pitämisen keinoista pitää erikseen puhua, kuulostaa lupaavalta 😂

Vierailija
40/61 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme