Ihan rättipoikki deittailuun, enkä ole edes tavannut ketään
Alan olemaan liian vanha tähän ja jo nyt tuntuu, että helpompaa olla ikuisesti sinkku.
Kaksi viikkoa olen ollut eräällä saitilla ja pari päivää myös Tinderissä. Tinderissä tulee vastaan yltiösporttisia miehiä, joilla hieno koulutus ja paljon matkustelua. Muunkinlaisia, joista kukaan ei kiinnosta ja olen kaikille epäsopiva.
Avaan kuvani kiinnostaville tyypeille. Just joku aloitti marinan kuinka huonosti pelaa tuo sivusto, mikä oikeasti toimii oikein hyvin. No kuvissa oli bokserit päällä ja peiton alla ja kikkiin ois pitänyt mennä jatkamaan juttua. No thanks.
Yks oli alkuun mielenkiintoinen, kunnes alkoi haukkumaan exäänsä, johon suhde oli päättynyt jo neljä vuotta sitten. Lisäksi yhdyssanavirheet. Jestas sentään.
Yks käy usein katsomassa profiiliani ja kuviani ja on aina linjoilla, mutta on niin kiire töissä, ettei ehdi kirjoittamaan. Wauwau olikohan se tässä.
Miten muilla menee?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Olen oman aidon sielunkumppanini löytänyt aikanaan deittisaitilta.
Aika monta sammakkoa tuli vastaan ennen sitä prinssiä. Kummallinen oletus sinulla, että sen oikean elämänkumppanin löytyminen olisi kenellekään helppoa tai pitäisi ainakin olla.
Jotkut ei löydä sitä kumppania koskaan.
Löysin minäkin pitkäkestoisen suhteen netistä ja miehiä olen tavannutkin. Tällä kertaa ei tunnu sujuvan. Ap
Olen oman aidon sielunkumppanini löytänyt aikanaan deittisaitilta.
Aika monta sammakkoa tuli vastaan ennen sitä prinssiä. Kummallinen oletus sinulla, että sen oikean elämänkumppanin löytyminen olisi kenellekään helppoa tai pitäisi ainakin olla.
Jotkut ei löydä sitä kumppania koskaan.