Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa hallituksen kannattajat, että millä köyhät sitten elää?

Vierailija
08.09.2023 |

Kun työttomyystukea ja asumistukea leikataan? Siis jos ei silti työllisty tai ei pysty töihin?

Niin millä sitten eletään, kun tulot putoaa nykyisestä 300-600€/kk? Luuletteko että meillä on vielä varaa pärjätä sitten enää mitenkään?

Kommentit (1103)

Vierailija
361/1103 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin te nälkään kuolette, ei teidän ole tarkoitus muiden rahoilla elellä yhtään edes välttävästi, vaan vain niin että ette kuole nälkään. Kyllä ihminen aina jotain keksii jos haluaa rahaa tupakkaan ja kaljaan. Miksi muiden pitäisi kustantaa muiden elämä ?

Sinä varmaan kuulut siihen suurimpaan tuloluokkaan, joka saa mittavat verohelpotukset, joka muuten sekin mahdollistetaan valtiolle lainaa ottamalla. Vai meinasitko, että köyhiltä leikatut roposet tipahtavat suoraan tilillesi lyhentämättä?

Kuulun ylimpään tulodesiiliin, ja jokainen päätös jolla saan pitää enemmän omista rahoistani on erittäin tervetullut ja oikeudenmukainen. Paljonko muuten olisi sinun reilu osuutesi rahoista joiden eteen et ole tehnyt yhtään mitään?

Toivottavasti saat rahasi mukaan taivaaseen kun kuolet. Paitsi tuskin taivas sua odottaa...

Toivottavasti,koska en halua vasemmiston jakavan niitä maailmalle.

Vierailija
362/1103 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö miksi me ihmiset olemme niin hyviä nykyään?

Koska luonnonvalinnalla on koko ajan karsittu pärjäämättömiä pois.

Mistä kohtaa hyviä?

Monella nisäkkäällä elinikä on miljardi sydämenlyöntiä.

Jos se olisi ihmisillä sama, me alettaisiin kuolla kolmenkympin jälkeen, mitä me ollaan aiemmin tehtykin.

Kerro nyt kehitysvammainen ihan omin sanoin, mitä yrität tällä nyt kertoa. Pitäisikö sula kieltää lääketieteen hyödyksikäyttö, sitäkö yrität sanoa.

Meidän elinikä on pitkä koska sinun ja minun esivanhemmat ovat olleet niitä parhaita jotka ovat tukeneet vähistä resursseistaan sen mitä ovat pystyneet omille lapsilleen jotta näillä olisi paremmat mahdollisuudet elää ja kehittyä. He eivät esim. ole hassanneet resurssejaan naapurien elättämiseen saatikka tuntemattomien.

Nyt ohitit täysin kysymyksen lääketieteen kehittymisestä kuten taitava politikko tekee. Itsehän et varmasti ymmärrä aiheesta todennäköisesti yhtään mitään vaan ainoastaan kaadat rahasi yksityiselle lääkärille jos taikoo sinut kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1103 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on omistusasunto joka on tarkoitettu lapsille perinnöksi, kannattaa hoitaa nyt ennakkoperintönä omistajuus lapsille (mikäli ovat täysi-ikäisiä ja luotettavia) ja sitten tekee vuokrasopimuksen ja saa asumistukeakin. Lapsi (oltava ehdottoman luotettava ja työssäkäyvä) voi nostaa vuokrarahat tililtään ja palauttaa vanhemmalleen käteisenä. Keplottelua joo, mutta suuryrityksetkin kierrättävät verojen maksut - mitä isot edellä, sitä pienet perässä... Parempi kuin lähteä ryöstelemään!

Näin pitää toimia muutenkin, jotta omaisuus ei mene hoivajäteille.

Vierailija
364/1103 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten persuja, joiden kanssa kukaan ei suostu lisääntymään. 

Meillä 3 koulutettua lasta T.PerusSuomalainen,joka on lisääntynyt.

Vierailija
365/1103 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä "teitä meidän ei tarvitse elättää, menkää opiskelemaan ja töihin" ovat ihan todellisuudesta vieraantuneita. Kuvittelevat, että työttömät ovat kaikki täysin samaa massaa. Ihme, että ovat itse saaneet mitään töitä, kun ovat noin typeriä.

Kumpi on typerä? Se joka ansaitsee omat rahansa vai se joka olettaa että toisten on elätettävä hänet? Sovitaanko että sun rahat on sun rahoja ja mun rahat on mun rahoja.

Ei sovita. Hyvinvointivaltion idea on, että heikoimmassa asemassa olevista pidetään myös huolta. Sen vuoksi on vuosikymmeniä tehty töitä.

Ja kyllä sinäkin olet verovaroin kustannetun koulutuksen, neuvolakäynnit, kirjaston ja julkisen terveydenhuollon palveluita käyttänyt ja ajellut verovaroin ylläpidettyjä teitä pitkin! Ja varmaan ilolla kotitalousvähennyksetkin käyttänyt, jos niihin on ollut mahdollisuus.

Eli pois vaan sinunkin kätesi toisten kukkarolta. Muuta sellaiseen valtioon, jossa ei ole sosiaaliturvaa, jos noin korpeaa ja katso pärjäätkö itse siellä, kun kerta tulet niin hyvin toimeen.

Yhteen aikaan Ben käski mennä töihin Alepan kassalle. Kas kun ne kaupan kassan työt on osa-aikaisia.

Nyt Aleparobotti vie ne duunit

Vierailija
366/1103 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskeluaikana saa toimerntulotukea. Ainakin vielä, Näin minulle sanottiin kun kävin aikoinaan sossussa. Eli jos ei saa tarpeeksi työvuoroja, vaikka on itse niitä pyytänyt niim sitten vaan toimeentulotukea pyytämään eikä nostamaan pikavippejä (niin kuin minä tein).

toimeentulotukea ei saa jos omistaa sukurasitteusen lahon syömän kesämökin keskellä risuryteikköä middle of the nowhere. Kokemusta on. Eli myisin kyllä -ostatko? Niinpä. Ja eipä tukea tipu. Ei voi purkaa ja kukaan ei osuuttasi osta. Jumissa olet!

Antaa voit aina. Jos ei sittenkään mene, niin maksat että joku ottaa.

Vierailija
367/1103 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien pitäisi käyttää oma omaisuus itseensä eikä jättää kenellekkään mitään.

Olen kuullut että voi myydä pankille saaden asua ja käyttää omia rahojaan. 

Vierailija
368/1103 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä kohtaa hyviä?

Monella nisäkkäällä elinikä on miljardi sydämenlyöntiä.

Jos se olisi ihmisillä sama, me alettaisiin kuolla kolmenkympin jälkeen, mitä me ollaan aiemmin tehtykin.

Kerro nyt kehitysvammainen ihan omin sanoin, mitä yrität tällä nyt kertoa. Pitäisikö sula kieltää lääketieteen hyödyksikäyttö, sitäkö yrität sanoa.

Tällä tarkoitetaan että ihmisiä ylihoidetaan ja siksi ihmiset elää liian pitkään. Kasikympin jälkeen vain palliatiivista hoitoa, johan alkaa tulla vauhdilla raatoa monttuun.

Vierailija
369/1103 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskeluaikana saa toimerntulotukea. Ainakin vielä, Näin minulle sanottiin kun kävin aikoinaan sossussa. Eli jos ei saa tarpeeksi työvuoroja, vaikka on itse niitä pyytänyt niim sitten vaan toimeentulotukea pyytämään eikä nostamaan pikavippejä (niin kuin minä tein).

toimeentulotukea ei saa jos omistaa sukurasitteusen lahon syömän kesämökin keskellä risuryteikköä middle of the nowhere. Kokemusta on. Eli myisin kyllä -ostatko? Niinpä. Ja eipä tukea tipu. Ei voi purkaa ja kukaan ei osuuttasi osta. Jumissa olet!

Onko sinulla lapsia? Lahjoita niille, tai myy markkinahintaan ja hinnan saat paikalliselta välittäjältä.

Vierailija
370/1103 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempien pitäisi käyttää oma omaisuus itseensä eikä jättää kenellekkään mitään.

Olen kuullut että voi myydä pankille saaden asua ja käyttää omia rahojaan. 

Pankki ei anna käänteistä asuntolainaa kuin arvokohteille. Pihtiputaan mummon mökkiin sellaista ei saa. Sinä olet köyhä ja sukusi tulee sellaisena myös pysymään tyhmyytesi ansiosta.

Vierailija
371/1103 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös he ole sanoneet että kaikki voi mennä töihin tienaamaan niin että pärjää. Ja joku kansanedustaja sanoi että metsään keräämään marjoja, sieniä jotka riittävät ruuaksi.

Menköönpä herrat itse talvella sieneen ja marjaan! Vai meinaavatko, että työttömistä suurin osa menee talviuneen talven ajaksi? Entäs kevät? Ei kasva marjat tuolloin vielä. Korkeintaan lattiasieni köyhän työttömän tönössä!

Rikkaat ilmeisesti menevät talvella marjaan ja sieneen=)

tässä se näkyy yksinkertaisuus.Meillä nää on kerätty talvenvaralle pakkaseen,tämä on ilmainen neuvo.

Vierailija
372/1103 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy niiltä jotka päättää asioista älä kannattajilta.

Vierailija
373/1103 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 57v työtön merkonomi enkä kelpaa työnantajille, hoitoala ja siivoustyö eivät käy terveydellisten syiden takia, millä logiikalla työllistyn mitä enemmän tukia leikataan?!

Sen sijaan että keksit töitä mitkä eivät käy terveydellisten syiden takia, mitäs jos keskittyisit töihin joita pystyt tekemään. Lakkaa olemasta tuollainen aikuisvauva.

Sinulle typerykselle täytyy tämäkin vääntää rautalangasta: Ensin jonkun työnantajan pitäisi työllistää henkilö, koska töitä ei voi alkaa tekemään omalla päätöksellä.

yrittäjä näin tekee ihan omalla päätöksellä

Vierailija
374/1103 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myymällä seksiä alihintaan rikkaille setämiehille?

Vierailija
375/1103 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mörskästä pääsee tarjouskaupalla eroon, kuka eniten tarjoo. Jos ei mitään tarjota, antaa ilmatteeksi. 

Olisi pitänyt kieltäytyä sellaisesta perinnöstä heti. 

Vierailija
376/1103 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästä mustikat, puolukat, sienet. Kirpputorit tonkikaa, kierrätyskeskukset, leipäjonot, seurakunta, diakonin juttusille, työtä saada, tarjoukset, kotiruoka

Vierailija
377/1103 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki köyhille: menkää töihin!

Mikset samantien kehota rikastumaan. Kas näin maailman köyhyysongelma on ratkaistu.

Vierailija
378/1103 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä "teitä meidän ei tarvitse elättää, menkää opiskelemaan ja töihin" ovat ihan todellisuudesta vieraantuneita. Kuvittelevat, että työttömät ovat kaikki täysin samaa massaa. Ihme, että ovat itse saaneet mitään töitä, kun ovat noin typeriä.

Kumpi on typerä? Se joka ansaitsee omat rahansa vai se joka olettaa että toisten on elätettävä hänet? Sovitaanko että sun rahat on sun rahoja ja mun rahat on mun rahoja.

Ei sovita. Hyvinvointivaltion idea on, että heikoimmassa asemassa olevista pidetään myös huolta. Sen vuoksi on vuosikymmeniä tehty töitä.

Ja kyllä sinäkin olet verovaroin kustannetun koulutuksen, neuvolakäynnit, kirjaston ja julkisen terveydenhuollon palveluita käyttänyt ja ajellut verovaroin ylläpidettyjä teitä pitkin! Ja varmaan ilolla kotitalousvähennyksetkin käyttänyt, jos niihin on ollut mahdollisuus.

Eli pois vaan sinunkin kätesi toisten kukkarolta. Muuta sellaiseen valtioon, jossa ei ole sosiaaliturvaa, jos noin korpeaa ja katso pärjäätkö itse siellä, kun kerta tulet niin hyvin toimeen.

Yhteen aikaan Ben käski mennä töihin Alepan kassalle. Kas kun ne kaupan kassan työt on osa-aikaisia.

Nyt Aleparobotti vie ne duunit

Eikös se robotti ollut venäläisellä kameralla varustettu?

Vierailija
379/1103 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kela myöntää sinulle metsästysluvan ja leikkaa kaikki tuet pois. Näin olet vapaa etsimään itse ravintosi.

kortin voi suorittaa,käytetty haulikko on edullinen.jänisjahti,kanalinnut onnistuu maanomistajan luvalla,myös valtion maille saa ostaa lupia

Vierailija
380/1103 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten on viljelypalstoja ainakin Hgissä