Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinin huone on niin sotkuinen! Mököttää kun en päästänyt ulos kavereiden kanssa

Vierailija
08.09.2023 |

Ehto oli että huone on siisti kun tulen töistä. No höpö höpö. Kaikki vaatteet levällään ja tavarat hujan hajan lattialla. Sanoin että ei saa lähteä ulos ennen kuin huone on siisti. Haukkui minua v1ttup@@ksi ja toisellakin kauniilla nimellä... Not. Otin puhelimen pois ja tietokoneen johdon jemmaan. Mököttää huoneessaan. Sanoin että mulle ei noin puhuta ja kamppeet saa takaisin kun suu ja huone on siisti. Pyysin syömään ja tuo huusi mulle "en tuu, v ! T T u u" Mököttäköön sitten koko viikonlopun.

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, tuo ei ole oikein. Siis sinun toimintasi.

Ap:n toiminta on just oikein. Itse antaisit haistatella?!

Se on kyllä niin, että pennut ei aikuisten silmille hypi. Ei omat, eikä vieraat.

Niin just, se on aikuisten etuoikeus, kuten kaljanjuonti ja tupakanpoltto.

Vierailija
142/143 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma teinipoika on nyt 16, koskaan ei ole tarvinnut ottaa asioita pois kiristyksenä, keskustelu on riittänyt. Ikinä ei ole haukkunut vanhempiaan noin, olisin varmaan järkyttynyt. Rakentavan keskustelun päätteeksi meillä halataan ja asioista opitaan. Itse enemmin patistan olemaan kavereiden kanssa, siivota tai nököttää koneella ehtii myöhemminkin. Kaveriaikaa ei ole liikaa koskaan. Eikä meillä sotkuista olekaan, kaikki hoitavat omat siivottavansa kyllä pyykkiin tai tiskiin pienestä kehoituksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, tuo ei ole oikein. Siis sinun toimintasi.

Ap:n toiminta on just oikein. Itse antaisit haistatella?!

Se on kyllä niin, että pennut ei aikuisten silmille hypi. Ei omat, eikä vieraat.

Niin just, se on aikuisten etuoikeus, kuten kaljanjuonti ja tupakanpoltto.

Aikuisilla on myös paljon muitakin oikeuksia mutta myös vastuita. Vaatimukset on kovemmat kuin penskoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme