Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuo vähän lapsellista, että Niinistö presidentin asemassa uhriutuu "boomeri" sanan käytöstä?

Vierailija
08.09.2023 |

Mun mielestä ei oikein sovi koko sana mihinkään presidentin viralliseen esiintymiseen.

Niinistö on välillä pikkumainen mielestäni.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni se oli hyvä, osuva piikki tiettyyn suuntaan.

Vierailija
22/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se minusta asiatonta tuon ikäiseltä henkilöltä, kun sana kuuluu Y-sukupolven ja sitä nuorempien kielenkäyttöön. Ei ole presidentillistä käytöstä näpäytellä tuolla tavoin tiettyä ikäryhmää.

Mutta enemmän minua häiritsi Niinistön ydinasekommentit, joiden mukaan riski on aivan äärimmäistä luokkaa ja kaikki on mennyttä, tai jotenkin noin. Presidentti on ennen kaikkea mielipidejohtaja. Sellaisessa asemassa voisi miettiä kahdesti ennen kuin lähtee julkisesti masistelemaan ja levittämään luovuttajamentaliteettia. Vai oliko toimittaja vetänyt mutkia suoriksi? En katsonut itse haastattelua vaan luin siitä kirjoitetun referoivan jutun.

Totta. Hyvin asiatonta lietsoa paniikkia.

Se talouspuhe oli myös asiatonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö on ihan ok.

Paljon enemmän kuin moni muu tässä maassa.

Vierailija
24/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä piikittelyt sopii persuille, ei tasavallan presidentille. Se nimenomaan oli häneltä typerää.

Vierailija
25/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinistöhän on tehnyt kokoomuksen taustavaikuttamista koko ajan...Mihinkä patamusta porvari karvoistaan pääsee...Äijähän on niin pikkumainen kuin mikä, muistan aina sen kun hävisi haloselle pressan vaaleissa niin alkoi itkua pukaamaan...Haavistosta saamme hyvän presidentin, äärioikeistolla on liian suuri valta tällä hetkellä, kaikki viraat, presidenttiä myöten hallussa...Jälki tulee olemaan rumaa..

Vierailija
26/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinistö on ihan ok.

Paljon enemmän kuin moni muu tässä maassa.

Menetti täysin kansan tuen. Ei ole enää koko kansan johtaja.

Vierailija
27/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wokevassarin logiikka on lyömättömän postmoderni.

Vierailija
28/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä piikittelyt sopii persuille, ei tasavallan presidentille. Se nimenomaan oli häneltä typerää.

Eikös se ollut pääministeri Sanna Marin, joka piikitteli boomer termillä? Hänelle se sopi oikein hyvin, koska se on typerää😉

Vierailija
29/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intersektionaalit kiinnittävät enemmän huomiota siihen miten sanoo, sillä ei ole niin väliä mitä sanoo.

Vierailija
30/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"boomeri" on vasemmiston uuskieltä ja sen tarkoitus on vain alentaa tiettyä ihmisryhmää. 

Vierailija
31/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistön synkistely, "atomiaseista" puhuminen ja nuorempien dissaaminen herätti epäilyksen alkavasta dementoitumisesta. Onneksi presidentti vaihtuu kohta.

Vierailija
32/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ollut pääministeri Sanna Marin, joka piikitteli boomer termillä? Hänelle se sopi oikein hyvin, koska se on typerää😉

Hän halusi ravistella pääministeri-instituutiota.

Hei boom-boom-boomeri, jäitä hattuun, ota coolimmin!

Vierailija
33/33 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Presidentti on arvojohtaja, joten siinä mielessä kannanotto on ymmärrettävä. Marin nolasi itsensä boomerilässytyksillään.

Niinistö nyt ei todellakaan ainakaan mikään arvojohtaja ole. Ihan tuuliviiri ja opportunisti, eikä mitään hajua omista hommistaan. Presidentin pitäisi johtaa Suomen ulkopolitiikkaa, mitä teki Sale: ei ole Nato ajankohtainen ei.

Niinhän se ex-PM:kin oli sitä mieltä ettei Natoon hänen kaudellaan. Nyt häntä ylistetään siitä miten nopeasti sinne päästiin.

Älä valehtele.

Ei valehtele kommentoija. Juuri niin Marin sanoi, näen vieläkin silmissäni sen uutispätkän jossa hän sanoi noin, ällistyin niin paljon. Sen voit tarkistaa jos haluat, soita Yleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän