Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa voimaa jaksaa tulevaa...

Vierailija
31.08.2008 |

Joka tapauksessa tsemppiä ja voimia. Teillä on ihanat ja rakkaat lapset, kyllä sä jaksat. Hae vaikka kuppi kuumaa kaakaota ja ajattele aurinkoista päivää ja sitten nukkumaan. Jaksamista

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi sairastui vakavasti ja kuoli. Eipä mennyt montaa vuotta, kun kuopus sairastui elämänpituiseen sairauteen jonka kanssa on elettävä aina sydän syrjällään.

Alkuun olin täysin lamaantunut, se oli kamalaa aikaa. Nykyään ei tule natistua turhista. Minusta tuli lopulta työnarkomaani, että kestäisin itseäni ja elämää.

Jaksamista "elämä on"

Vierailija
2/6 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän pojan joka on leikattu vaivan vuoksi. Helposti ei leikkausta tehdä mutta joillekin on pakko.

Olen pahoillani vauvasi sydänvian vuoksi mutta sinun on vaan jaksettava tuli mitä tuli. Toivotaan että rytmi saadaan kuntoon.

Elämä ei ole meidän hallittavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ja haleja teille kaikille!!!

Ja paljon enkeleitä teidän pienille!!!

Vierailija
4/6 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi tyttöä, joilla todella paha Ger. Eämä on jatkuvaa lääkärissä ravaamista ja tähystyksiä yms. Sitten meille syntyi kolmas lapsi, joka oli täysin terve pieni poika. Nyt sitten käytin vauvarokon takia lääkärissä (en siis tiennyt että oli vauvarokko) ja lötyi rytmihäiriö. On nyt ollut tehohoidossa perjantaista saakka, eikä oikein kukaan osaa päättää mitä tehdään. Mä olen aivan loppu. Siis oikeasti. Tulin kotiin yöksi, kun mies meni lastenklinikalle. Olen vaan niiiiin surullinen.

Vierailija
5/6 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin täällä (valitettavasti)

toinen hyvä on perheklubi.net

ps. supervoimia ap;)

Vierailija
6/6 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vaan niin helppoa olla ilman nimeä. Minkä helvetin takia meille juurinyt, kun oltiin onnemme kukkuloilla terveestä pojasta. Eikö tää olis jo voinut tapahtua jollekin muulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan