Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Marin negaatioista?

Vierailija
07.09.2023 |

Otsikon mukainen sisältö.
Olen itse täysin antipoliittinen, hyvä kun muistin äänestää.
Pystytäänkö täällä rehellisyyteen ja itsereflektioon, miksi Sannaa vihataan?
Valtiovelka ei taida olla oikea syy?
Olisi kiva, jos joku pystyisi avoimesti vastaamaan

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärä puolue, väärää politiikkaa?

Perusteluja? Miksi väärä puolue, miksi väärää politiikkaa?

Minä olen tuosta samaa mieltä väärä ja väärää politiikkaa. Esimerkiksi silloin on todella kylmä jos demarin kädet on omissa taskuissa. Ja väärä politiikkaa on sama demarit ei vaan osaa ja Marin lähti vielä viher-vasemmisto linjalle.

Menepä nukkumaan pääsi selväksi.

Vierailija
22/35 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin meni venäjän oligarkkien ja saudien rahoittamaan järjestöön töihin. Se kertoo kaiken siitä ihmisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylimielinen, vastenmielinen ihminen, minä-minä ajattelija, haistatteli puolelle Suomea, teki työnsä huonosti.

Jos tuo kuvastaa käsitystäsi asioiden todellisesta laidasta, on ymmärrettävää, että kirjoitat noin. Mutta olet kaikin puolin väärässä. Marin on tähänastisen historian paras Suomen pääministeri.

Voisitko antaa tähän jonkun syyn? Naistenlehden kansikuva ei riitä.

Vierailija
24/35 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maine ja saavutukset ovat naurettavan suuressa ristiriidassa. Siitä mielestäni kumpuaa pääasiassa tämä marinvastaisuus.

Ne jotka arvostavat pitävät häntä lähes kulttijohtajan kaltaisessa asemassa koska näkevät hänessä itsensä onnistuneena versiona

Vierailija
25/35 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Sanna ei hoitanut töitään hyvin. Se on kai aika hyvä perustelu.

Vierailija
26/35 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Misogyniaa.

Heikot miehet pelkäävät vahvoja naisia. Netin anonymiteetin suojassa voi pelon generoida vihaisiksi herjoiksi.

Ja kenet luulit vakuuttavasi tällä?

Minä olen nuori nainen enkä pidä Sanna Marinista koska hän oli surkea pääministeri..

Vierailija
27/35 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin meni venäjän oligarkkien ja saudien rahoittamaan järjestöön töihin. Se kertoo kaiken siitä ihmisestä.

No eikö se osallistunut johonkin natsihautajaisiinkin?

Vierailija
28/35 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukrainassa kuulemma niin.

Vierailija
29/35 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teki liian monta typerää tekoa ja päätöstä. Etenkin typeristä päätöksistä kärsimme edelleen.

Nyt ne päätökset tiskiin tai olet vain turha poskensoittaja! Tajuatko? Kerro ne monet typerät päätökset!

Sanna ja hupakot pikavippasi 40 miljardia neljässä vuodessa, varasti ruokaa 15 000 € edestä, palkkasi avustaja-armeijan omista kavereista, lahjoitti nettona 5 miljardia muille EU-maille, jätti tieverkon ennätyshuonoon kuntoon, korotti polttoaineveroja, korotti puoluetukia, korotti kehitysapua, lennätti maahan isis-eukkoja, ei puuttunut roadmaneihin.

Vierailija
30/35 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ehkä odotan Teiltä liikoja, mutta pyysin syytä Vihaan. Näemmä jengi ei pysty itsereflektioon. Ehkä vastaus on liian epämiellyttävä. Harva täälläkään inhoaa Marinin politiikkaa, vaan inhoaa Sannaa - tähän haluaisin kuulla syyn?

Vierailija
31/35 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukrainassa kuulemma niin.

Yrittäkää nyt päättää, onko Ukrainassa Nasseja vai ei.

Vierailija
32/35 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on narsku.

Vierailija
33/35 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teki liian monta typerää tekoa ja päätöstä. Etenkin typeristä päätöksistä kärsimme edelleen.

Nyt ne päätökset tiskiin tai olet vain turha poskensoittaja! Tajuatko? Kerro ne monet typerät päätökset!

Sanna ja hupakot pikavippasi 40 miljardia neljässä vuodessa, varasti ruokaa 15 000 € edestä, palkkasi avustaja-armeijan omista kavereista, lahjoitti nettona 5 miljardia muille EU-maille, jätti tieverkon ennätyshuonoon kuntoon, korotti polttoaineveroja, korotti puoluetukia, korotti kehitysapua, lennätti maahan isis-eukkoja, ei puuttunut roadmaneihin.

.

Vähennäpä velan otsosta summa josta eduskunta oli yksimielinen! Ei jää sitten kovin kumma summa.

Ei varastanut ruokaa vaan Kesärannan henkilökunta oli vuosia nauttinut palkan lisäksi etuja jotka oli kirjattu pääministerin aamiaislitteralle. Sanna Marin korvasi asian kahteen kertaan vaikka ei olisi siis tarvinut. Hän siis maksoi ne aamiaiskulut että veron niistä, ikään kuin ne olisivat olleet luontaisetu.

Ei lahjoittanut lanttiakaan EU-maille. Sinulle on valehdeltu tai et ymmärrä aikuisten asioita.

Ei lennättänyt maahan isis-eukkoja. Kentällä toimivien poliisien määrää lisättiin (Ohisalo).

Sinulla ei siis ole mitään oikeaa (aikuisten) syytä väitteillesi.

Tieverkko, polttoainevero ja kehitysapu ovat kymmenen vuoden putkessa olevia asioita, ei Marinin hallituksen päätöksiä. Ja kuten ehkä olet huomannut, tieverkon rappio pahenee kiihtyvää tahtia nykyään.

Vierailija
34/35 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa miten suomen velka on kehittynyt suhteessa muihin maihin. Tiedoksi noissa muissakin maissa oli korona, https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009317030.html

Vierailija
35/35 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian hyvännäköinen ja suosittu, joten Suomessa aletaan vihata sen sijaan, että arvostaisimme.  Suomessa ei saa onnistua jostain syystä.

Ihmisillä on oikeasti naisvihaa sisällään - Marin-keissi todisti sen.

Oliko s. marin parasta mitä naissukupuolella on antaa Suomen politiikalle? Minulla on huonoja uutisia...