Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko on tilitoimistossa työskentelevän palkka,

Vierailija
22.12.2006 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis esim. kirjanpitäjän palkka. Maksetaanko yleisesti taulukkojen mukaista palkkaa? Minulla on jostain ihmeestä tullut sellainen mielikuva, että maksetaan kuitenkin paremmin... Minua on aina kiinnostanut toimistotyöt ja nyt olen vakavissani ajatellut opiskella itselleni uuden ammatin :)

Vierailija
2/4 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka on heikko, jopa pk-seudulla. Tuttuni on tilitoimistossa ja palkka on 1800 euroa. Joten ei päätä todellakaan huimaa työmäärään nähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammatti. Siis sellainen paikka, missä saa vastata/hoitaa yksin asiakkaan kirjanpidon: olla asiakaskontaktissa asiakkaan kanssa, tehdä kirjanpito, veroilmoitus, olla läsnä tilintarkastuksessa yms.

Mutta tosiaankin monasti alkupalkka on huono, mutta kyllä sielläkin on ymmärretty hyvän ammattitaidon päälle. Itse olen ollut vuodet 1995-2000, 6vuotta tilitoimistossa, kun sieltä lähdin sain palkkaa 2150eur alkupalkka oli 1000eur siis v 1995. Koulutukseni on yo-laskentamerkonomi.

Suosittelen pari-kolme vuotta tilitoimistossa ja sen jälkeen voitkin hakea jo " suuremmille" apajille, isompaan firmaan talousosastolle ja voit alkaa pyytämään palkkaa 2500eur.

Vierailija
4/4 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillä ei tietääkseni ole mitään TES käytössä. Palkka on aina neuvoteltavissa, lisäkoulutukset tietenkin nostavat arvostusta, esim KLT-tutkinto yms. Itse olin toimistossa, missä syötimme myös tekemämme tunnit koneelle joten näin pystyi myös seuraamaan minkä verran tuo taloon rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi