Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia vaatteita hankkisitte piristämään ja tukemaan näitä vaatteita mitä minulla jo on?

Vierailija
07.09.2023 |

Olen päälle 30v nainen ja aina vähän ollut huono pukeutumaan. Niin minun vaatekaapissani on :

-Ainakin 3-4 mustaa neuletakkia (pitkä, ohuita ja paksuja jotka pysyy auki ja yksi napilla)
-2 farkut
-3 mustat suorat housut joita käytän kaupungilla ihan sellaiset rennot ei viralliset
-Alusvaatteita aika paljon
-2 hupparia (harmaat)
-hihattomia paitoja ja t paitoja väreissä harmaa, valkoinen, musta
Sitten joitain perus paitoja (pitkähihaisia) joita en osaa yhdistää mihinkään. Ongelma on se että asuni ovat aina jotenkin tylsi ja jos ostan jonkun värikkäämmään puseron se jää käyttämättä enkä ymmärrä miksi?
Miten saisin asuihini enemmän piristystä ja eroa? Kenkiä mulle on vain jotain 3 kpl. lenkkarit, tennarit ja talvikengät. Kun en ole käynyt tapahtumissa varmaan 5 vuoteen. Teen etätöitäkin mutta halusin ottaa tavoitteeksi pukeutua silti vähän paremmin kaupungillakin. Turhia vaatevalintojeni silti en haluaisi hankkia jotka jäävät vaan lojumaan kaappiin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset materiaalit auttavat, jos väripalettia ei halua laajentaa. Myös kiinnostavat ja hyvin istuvat leikkaukset vaatteissa kiinnittävät huomiota.

Osta neuletakit keskenään erilaisena. Yksi jakkumainen, toinen pitkä liehuva, yksi rennon muhkea ja yksi herkkä. Samoin housut. Rohkeasti erilaisia malleja, korkeaa vyötäröä, leveää ja kapeaa lahjetta. Asusteeksi pari erilaista vyötä.

Paidoissa erilaisia päänteitä, pyöreää, neliötä, venettä. Panosta laadukkaisiin materiaaleihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaatteita mistä tykkäät ja jos et tykkää käydä ostoksilla niin älä käy. Kunhan vaatteet on puhtaita ja ehjiä niin ei kukaan vaadi sinulta enempää.

Vierailija
4/8 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyisi ensin ottaa selvää, mikä värityyppi olet. Jos värilliset vaatteet jäävät kaappiin, niin luultavasti syy on juuri se, että ne ei sovi sinulle väärän värityypin takia. Joillekin sopivat murretut värit ja toisille korkean kontrastin värit. Oma väritys vaikuttaa suoraan siihen, millaiset värit tuntuvat hyvältä päällä.

Vierailija
5/8 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulta puuttuu siisti arkimekko, musta tai tummansininen.

Vierailija
6/8 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen vartalo sinulla on? Oletko pitkä, lyhyt, hoikka, tukeva, pitkäjalkainen, pitkäselkäinen?

Ja värimaailmaan tosiaan vaikuttaa hiusten oma väri, ihon väri ja tyyppi, silmien väri! Kuvaile itseäsi enemmän!

Vierailija
7/8 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin just kirpparilta uuden vaatekaapillisen. Alan olemaan niin kypsä tähän kun on vaatteita kolmelle päivälle. Kirjaimellisesti kaapissa on kolmen päivän vaatteet. Käytän siis samoja vaatteita niin töissä kuin vapaalla. Eli jos työmatkalle lähden niin haastavaa on kun saan olla pesemässä vaatteita ja toivoa niiden kuivumista. Ei mua haittaa vapaalle pukeutua kuin olisin toimistolle menossa. Mun arkivaatekaappiin ei siis kuulu hupparit, housut tai muut hieman omasta mielestäni röntät vaatteet. Urheillessa toki on urheiluhousut jalassa ja tekninen paita tai takki päällä ja luontoon kun lähden niin yleensä on samat kuin urheillessa. 

Ostin viisi mekkoa (kirkkaan sininen punaiseen taittavana, pitsikuvio, metsän vihreä perus paitamekko, vaalean sininen (punaiseen taittava) perus kauniilla leikkauksella yksinkertainen malliltaan ja vaalean beige kietaisumalli, tummansininen farkkumekko), neljä silkkipaitaa (vaaleanpunainen, tummansininen, beige ja vihreä, kaikissa pitkät hihat ja paksua silkkiä) ja kaksi puuvilla t-paitaa (valkoinen ja tummansininen, paksua puuvillaa), yhden jakkutakin (tummanlila, ohutta villaa), yhden hameen (vaalean beige, vähän kuin tweed tekstuurilla). Lisäksi erilaisia asusteita, kuten vöitä ostin kolme: ruskea, musta ja leopardikuvioinen. Kaikissa on jokin juju, jonka saan kuitenkin yhdistettyä kivasti jokaiseen vaatteeseen ja lähes kaikki vaatteet väreineen saan sopimaan toisiinsa. Mun väritys on lämmin syksy, ja sen havaitseminen on auttanut ihan valtavasti. Käytän pääasiassa vaalean keltaisia, kultaisia korvakoruja ja silmälasien sangat on lämmin valkokulta, lähes ruusukulta.

Vierailija
8/8 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän paljon värejä. Silti useimmiten joko yläosa tai alaosa on musta tai joku hillitty väri. Riemunkirjavia ei voi yhdistää toisiinsa. Ehkä voisit aloittaa jollain värikkäämmällä paidalla jos kuitenkin alaosa olisi musta ja liikaa väriä peittämään musta neuletakki. Luullakseni värit on myös tottumuskysymys niinkuin kaikki pukeutuminen. Aluksi voi tuntua vieraalta. Mutta toisaalta jos itse viihdyt värittömissä niin mitäpä sitä muuttamaan. Voi erilaisilla malleillakin saada erilaista ilmettä jos kaipaa tai erilaisilla materiaaleilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme